Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg i kontakt med de store kunder i DK??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skødstrup
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 40
Fra  MiMa-Connection Aps Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har sammen med en kompagnon importen af et spændende tilbehørsprodukt til mobiltelefoner.

Vi har flere forskellige kunder i Danmark i form af mindre webshops, og i udlandet har vi kunder i form af store distributører som sælger til store butikskæder.

Vi har dog problemer med at komme ind til de store kæder her i landet (Fona, Elgiganten, Wupti, Happii osv. osv.) Hvordan skal vi bære os ad med dette? er der nogle som har erfaring på dette marked og måske endda nogle som er interesseret i at føre vores produkt ud i butikkerne, mod provision selvfølgelig.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Mvh Martin
MiMa-COnnection ApS

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Har du evt. mulighed for at uddybe nærmere, hvad I pt. har gjort for at komme ind på eksempelvis: Fona, Elgiganten osv.?

Er du ikke meget for at skrive det her, er du naturligvis velkommen til at sende mig en PM.

De bedste hilsner

Daniel

Fra Skødstrup
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 40
Fra  MiMa-Connection Aps Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Vi har funder frem til, og kontaktet de distributører som de store kæder bruger som leverandører, da vi har erfaret at vi først skal ind hos dem, for bagefter at sælge produkterne ud til butikkerne.

Vi har dog ikke haft hæld med at komme ind til disse distributører, ikke fordi de ikke kan lide produktet eller noget, ganske enkelt fordi vi ikke kan komme i kontakt med en person som kan tage beslutningerne, så jeg tror det handler om at have de rigtige kontakter. - Hvilket vi altså ikke har :-)

Mvh Martin Høgh

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)