Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Crowdfunding ??? en god ide?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Er det en god ide at kigge nærmer på Crowdfunding når man søger kapital til et større projekt?

Jeg har den holdning at jeg heller vil kæmpe lidt mere for at få kapitalen i hus ved at få denne fra Hr. & Fru Danmark, således at alle har en chance for at få del i det afkast projektet gerne skulle give.

Dog er jeg ikke 100 % afvisende overfor en indsprøjtning fra prof. investor eller ligende, disse har jo helt klare mål og krav, her bliver jeg lidt i tvivl om jeg har mulighed for at opfylde de krav der sættes, eks. vil jeg aldrig lade en investor eller bank få 51 % af projektet (og dog hvis det er i en fast afgrænset periode, med en 100 % sikker exit).

Tankerne er mange og tvivle lige så stor.

Hvad vej går i for at finde kapital til jeres projekter?

Den klassiske er jo banken, men vil man uden om bankerne ....HVAD SÅ?

Venligst

René Buch

Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:29

Tror man skal passe på med at se på crowd funding som en nem løsning. Det er ikke et guldæg, og det er ikke nemmere end at finde en pro investor. Du skal dog anvende to forskellige metode til at få success. Med crowdfunding er det ikke ok bare at udbyde projektet. Du skal slev finde de personer der evt smider penge i det, OGSÅ selv om du gør det via en stor portal.

Gør som martin og hans amino hemmelighed. Smid noget online og indsaml email fra folk der gerne vil vide mere. Så kan du bede om hjælp til lancering når du kommer så langt.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:40

Super god ide.

TAK

Jeg var vist nok nr 473 der satte mig på den mail liste, så det virker, men nu er det jo også Martin T der står bag, så det kan kun være godt Yes

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)