Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af webshop

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Emil,

Jeg benytter Golden Planet standard løsning, hvilket jeg er yderst tilfreds med. I det at det netop er standard tekst etc. er jeg opmærksom på, at teksten findes på andre sider, hvilket jeg har det ok med, når det er et spørgsmål om min shop.

Anderledes vil det forholde sig, hvis det var en af mine andre sider.

MVH 

Lene 

/ L. B.H.B.S.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Beck & Sommer:
I det at det netop er standard tekst etc. er jeg opmærksom på, at teksten findes på andre sider, hvilket jeg har det ok med, når det er et spørgsmål om min shop.

Men det er Google ikke OK med :-)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Fra  B & S Skrevet kl. 20:11

TAk Nicolaj , det må jeg så få kigget på, da det åbenbart er vigtigt at jeg forstår, hvad DC - SEO etc. betyder ;-)

/ L. B.H.B.S.

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 20:24
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har også lige fundet ud af det der DC. Jeg havde nemlig bare kopieret alle mine leverandøres produkttekster over på min egen hjemmeside.

Det kan Google ikke lide. Det betyder at din side ikke bliver set som noget unik og derfor er jeg netop ved at ændre alle mine produkttekster med mine egne ord.

Derudover er det også vigtigt at du giver alle dine billeder tekster... også en fejl jeg har begået. Alle mine billeder hedder 2343dmv osv. Google læser ikke billeder men kun tekst, så når der står 2343dmv, så ved Google jo ikke hvad der er på siden :(

Og der er sikkert endnu flere regler jeg ikke kender til endnu :)

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Fra  B & S Skrevet kl. 20:30

Christina, kender du det, at man føler sig som et inkompetent fjols? ;-) - Men man lærer hver dag - engang bliver vi nok ørne til SEO, DC  CRM eller hvad det nu hedder :-)

Så vidt jeg ved, er det jo bare mine forretningsbetingelser samt andre informationsider som er standard tekst, kan ikke se, hvorfor det har betydning for SEO - DE eller ?? ;-)

/Lene 

/ L. B.H.B.S.

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 20:36

Nej, det ved jeg heller ikke. For så meget har jeg desværre ikke lært endnu. Jeg har overvejet at få et bureau til at lave min SEO, for jeg synes det er meget svært at forstå, men det er også bare rigtig mange penge... Nu må vi se og jeg kan lære noget selv :)

God fornøjelse!

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:16

Beck & Sommer:
Så vidt jeg ved, er det jo bare mine forretningsbetingelser samt andre informationsider som er standard tekst, kan ikke se, hvorfor det har betydning for SEO - DE eller ?? ;-)

Det har den betydning at du har det som man kalder for "Dobbelt indhold" altså noget indhold som også fremgår på andre hjemmesider, hvis Google ikke synes om det, jamen så kan de tillade sig at smide dig ud af deres søgemaskine. Det er derfor det er uhørt vigtigt, at du får skrevet dine egne tekster, så de ikke matcher de andres :-)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Fra  B & S Skrevet kl. 21:26

Super Emil - se det er noget selv JEG forstår :-) Takker - så må jeg igang med at omskrive LORTET ;-)

Hvordan ser du så SEO -fejl ved at kigge på min shop?

Nu har jeg læst om: SEO, SEA, DC, Sorte-, grå-, hvide hatte og er i den grad blevet mere forvirret end da jeg lavede siden ;-)

OG HER gik jeg lige og følte mig så SUPER sej, fordi jeg havde fået lavet en shop- samt 2 x sider som folk roser for layout samt indhold ;-)

/Lene

/ L. B.H.B.S.

Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:31

Beck & Sommer:
Hvordan ser du så SEO -fejl ved at kigge på min shop?

Erfaring :-)

Ej jeg synes du skal gå ind på http://seofordummies.dk og læse lidt, SEO->Søgemaskineoptimering tager tid. Derfor vigtigt at du får læst dig igennem det.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Fra  B & S Skrevet kl. 21:34

HA, hvor sjovt - nu skal jeg så til at læse for dummies ;-) - så røg det sidste af mit selvværd da, tak Emil ;-)

/ L. B.H.B.S.

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)