Jeg er lidt lost her mht. meebox. Jeg har søgt diverse steder rundt om nettet for at finde svar på mine spørgsmål, men synes ikke, at jeg kan finde noget, der kunne hjælpe mig.
Jeg vil gerne finde kontrolpanelet i meebox.net, så jeg kan installere Wordpress og starte med at redigere mine hjemmesider.Hvor finder jeg kontrolpanelet?
Jeg har skuet en knap hos meebox.net, der siger "overfør". Hvad betyder det, at man overfører sit domæne et webhotel?
Ellers er det nok under dit produkt i deres betalingssystem, hvor du kan logge på.
Tak, fandt det
Men hvad betyder det så, at man "overfører"?
At du flytter noget fra et punkt til et andet - lidt ligesom en bankoverførsel.
Flytter man domænet? Hvad hjælper det?
Og lige et tillægsspørgsmål:
Jeg har lige installeret Wordpress til min hjemmeside. Hvor lang tid tager det, før jeg kan starte med at redigere eller se siden? Pt. siger den, at den ikke kan se siden. Heller ikke når jeg prøver at logge ind som admin.
Jeg har to domæner. Når jeg vil logge ind på kontrolpanelet til mine hjemmesider, skal jeg først trykke på "Antal produkter/services". Mit webhotel kommer frem og under det står ét af mine domæner. Det domæne, som jeg købte sammen med webhotellet. Jeg kan herefter logge ind på kontrolpanelet til netop dette domæne. Men mit andet domæne er ingen steder at se. Jo, kun hvis jeg trykker på: "Antal domæner", men ellers ikke.
Hvordan kan jeg logge ind på kontrolpanelet til det andet domæne, som jeg registrede og købte efter, at jeg købte webhotellet og det første domæne?
Hvis de to domæner står under "Mine domæner", mangler du at registrere det andet domæne som et såkaldt "addon domain". Når du har gjort det, vil du kunne installere et website på det domæne også.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn