Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til udvidet selvangivelse..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Okay, så, såvidt jeg har forstået det så skal jeg (pga virksomheden) lave en udvidet selvangivelse. Jeg kan pt. ikke komme ind og rette i min selvangivelse pga. travlhed hos Skat (åbenbart).

På mit regnskabsprogram (Billysbilling) er det det som står under "Resultatsopgørelse" som skal indtastes i min udviddet selvangivelse?

Mange tak på forhånd for jeres hjælp. 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 12:43

Hej

Hvordan du lige skal udregne overskud/resultat i BillysBilling er jeg ikke klar over.

Men fristen for at selvangive (udvidet selvangivelse) er først den 1. juli, så du har god tid.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 12:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Birte Andersen:

Hej

Hvordan du lige skal udregne overskud/resultat i BillysBilling er jeg ikke klar over.

Men fristen for at selvangive (udvidet selvangivelse) er først den 1. juli, så du har god tid.

Okay tak, det var godt nok lang tid. Håber jeg får lidt svar fra nogle BIllysbilling brugere :)

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1110
Skrevet kl. 12:45

Det er det tal i resultatopg. som står efter afskrivninger men før renter, jeg er ikke sikker på det er din udvidede selvangivelse men den som lønmodtager der er der.

Det tal efter afskrivninger, overskud rubrik 111 underskud rubrik 112

Du kan bestille den udvidede selvangivelse ved at gå ind i din skattemappe og kontakte skat derfra.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)