Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ompakning af produkt - må man det???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har fundet et fantastisk rengøringsprodukt. Det sælges her i DK engros til prof. rengøring. Produktet er fuldt ud godkendt til DK og sælges i 5 l. dunke.

Spørgsmålet er så: Må jeg omemballere produktet i 250 ml. dunke, som selvfølgelig er godkendt til kemikalier og med sikkerhedslåg? Må jeg lave en etiket der størrelsesmæssigt passer til den mindre dunk, men hvor der står nøjagtigt det samme på som originalen? Jeg har ikke tænkt mig at omdøbe produktet eller noget, bare sælge til private kunder i mindre dunke.

Jeg kan ikke rigtig finde noget på Google om sådanne regler :o/

Venligst
Mille Kløver
Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 07:18

Ja det er da muligt, men hvorfor hører du ikke bare engros salgsstedet om hvad de syntes om det?
Det kan jo sagtens være at de syntes det er en rigtig god ide, hvor du står for at sælge det til private og de tager sig af engros salget.
Kunderne som i sælger til er jo også forskelligt stillet om det er engrossalg eller privat handel.
De vil nok bare indføje nogle ting i jeres samhandelsaftale så du ikke kommer til at konkurre på deres eget marked.

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Tilmeldt 2. Mar 13
Skrevet kl. 12:21

Kære Stefan.

Tak for dit fine svar
Du har naturligvis så evigt ret, jeg skal jo bare kontakte leverandøren, jeg ville bare gerne have lidt baggrundsviden inden, om hvad jeg må og bør☺

Venligst

Mille Kløver

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:28

Jep fat i leverandøren - helst producenten jo, for en anden grossist har ofte ikke rettigheder til at sige ok til nye dåser og etiketter

Du må givet ikke selv bare kopiere et logo og komme original produktet på egne flasker, uanset de er fuldt godkendte, men jeg tror da også producenten kan ha interesse i at sælge det i mindre pakninger

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Mar 13
Skrevet kl. 12:40

Kære 'Cookie'

Ja, det er jo det jeg bør. Det havde bare været SÅ meget nemmere, hvis der var frit spil. Hvis jeg lige kunne købe et par dunke, omemballere, og se om markedet var til det - det ER jo desværre ikke nok, at alle mine veninder også er vilde med produktet 😀

- og tak for dit svar

Venligst

Mille Kløver

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 22:16

Hej Mille.

Har du fundet på en løsning og er kommet videre med det?

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)