Hej Amino'er |
Et link vil være fedt :)
Hej Amino'er |
Ret gennemført hjemmeside synes jeg! :) Du er sluppet godt fra det, med billederne, og det overordnede design... Priser-undersiden virker dog lidt "tom" i forhold til de andre undersider... :) Vh. Mehmet Aslan |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Mindes jeg har kigget på den før.. Der er fint med billeder af de forskellige produkter. Der mangler meget tekst for at Google syntes den er interessant nok til at putte den helt til tops. Der kan også tilføjes tekst til procedurer for ordrer f.eks. eller hvordan I producerer de enkelte ting. Lav evt. beskrivelse af jeres fabrikation. Lav kundecases med efterfølgende anmeldelse fra den pågældende kunde.... Vil I have hjælp til nogle af tingene, kan jeg kontaktet via hjemmesiden icode.dk |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Skal skrifttypen på disse to sider være forskellige? http://www.perfectoutdoor.dk/index.asp (Dette er ikke de eneste sider :o) ) Jeg formoder at formålet med hjemmesiden, er at jeg skal kontakte dig? Hvis ja, så mangler du en meget synlig grund til, at jeg skal gøre dette. F.eks. hvorfor skal jeg købe havemøbler af dig? |
Hej M-Metal, Siden er ganske fin, men jeg er ikke ''blown-away'' over designet/layoutet på siden. Forsiden: Forsiden virker egentlig meget fin. men jeg synes at du burde have baggrundsbilledet på hele den øverste del, hvis du forstår? Så der ikke er hvide kanter, på den øverste del. - Dertil synes jeg måske du burde erstatte telefonnummeret, men noget andet, eller fjerne det helt. Produkter: Det samme som forsiden, jeg synes du burde få baggrundsbilledet ført helt ud til kanterne. Ellers er produktsiden meget fin. Måske lidt mere proff. Produktbilleder, men det er en smagssag. Inspiration: Som ligesom på de andre sider, få baggrundsbilledet, helt ud til kanterne. Galleriet er lavet meget fint, og man får hurtigt et overblik over det. Man kunne selvfølgelig have lavet det på en anden måde, men det virker fornuftigt. Priser: Pris siden indeholder ikke så meget, der burde du måske få noget mere på. Men okay, hvor meget mere kan man få på? Måske burde prislisten ligge som et billede? Men det er ''bare'' en pris-side. Kontakt: Siden er meget overskuelig, og det er de oplysninger man har brug for. Måske burde der være en kontaktformular på siden, men det er helt op til dig, jeg vil nok have lavet en kontaktformular. God fredag!! |
Flot hjemmeside ... simpelt og overskueligt design ... Dog synes jeg personligt at det er federe når priserne står på siden i stedet for at man skal hente en PDF, og man udelukker også lidt de der ikke har en PDF reader... ( dog ikke mange ) .. Jeg har oprettet dig på Triito.dk - Så får du også et indgående link herfra .. og forhåbenligt nogle god bedømmelser ;) http://www.triito.dk/v/perfectoutdoordk-v897.html |
Ejer og driver: Triito.dk - Anmeldelser af danske webshops og produkter!
Det kunne være rigtig fedt hvis man kom hen til det der er på billederne på forsiden, når man trykker på dem? Man burde komme til noget forskelligt, når man trykker på noget forskelligt. |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253