Jeg har beslutte mig for at starte en webshop med basistøj til børn 8-16 år.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at købe tøjet i udlandet, jeg har tænkt på Tyskland eller England, men jeg vil gerne se og røre varen inden jeg køber den. Er der nogen der kender til modemesser eller lignende, hvor det er muligt at købe sine varer?
Tyskland eller England er egentlig bare mit bud, fordi det er to lande det vil være forholdsvis nemt og billigt for mig at komme til, men det kan bestemt også være andre EU lande. :)
Jeg har selvfølgelig undersøgt markedet for både basis børnetøj og messer, men jeg faktisk det er MEGET svært at finde noget som helst, derfor spørger jeg her inde. ;)
Ok - Jeg mener, at messerne løbende offentliggør lister over udstillere, når tidspunktet for messerne nærmere sig, så er det vel bare at se der om det kan være turen værd.
B&B er ikke relevant. SLET ikke. Desuden koster det 100.000 for en ordentlig stand, hvis du da bliver godkendt :-)
Premium har jeg ikke været på, men kunne forestille mig, at det heller ikke er relevant :/ Ret sikker på, at det er modemesse på niveau med B&B
Nu tror jeg ikke, at trådstarter er interesseret i en stand, men kun at skabe kontakter. Begge messer er store og anderkendte, men jeg aner ikke om der er børnetøj med.