Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skype nummer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 11
Indlæg ialt: 109
Fra  Neslo Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg overvejer at oprette et +45 nummer i Skype, som jeg kan bruge via min pc når jeg ikke er i DK. Er der nogen der har erfaringer med Skype som virksomheds telefon ? Er det stabilt ? Er der støj på linjen ? m.m. 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:42

Mr. Olsen:
Jeg overvejer at oprette et +45 nummer i Skype, som jeg kan bruge via min pc når jeg ikke er i DK. Er der nogen der har erfaringer med Skype som virksomheds telefon ? Er det stabilt ? Er der støj på linjen ? m.m. 

Hej

Jeg syntes det er godt og klare mig fint med denne løsning, om der er støj på afhænger jo nok af den forbindelse du vil bruge hvis denne ikke er i top vil du nok opleve lidt støj. For mig har det virket i de 3 år jeg har boet her i Irland.

/allan

Tilmeldt 4. Oct 11
Indlæg ialt: 109
Fra  Neslo Skrevet kl. 16:46

Hej Allan

Det lyder godt. Bruger du skype nummeret som "arbejds telefon" Dvs. firma nummer udadtil på visitkort, hjemmeside o.l.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:53

Hej Mr. Olsen

Jeg bruger det som min arbejdes telefon ja :) dog bruger jeg ikke visit kort og er i gang med en ændring på min hjemmeside men ja det bliver brugt der.

Allan

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 16:58

Skype er i bund og grund en hammer god ide.

Men man er meget afhængig af en god internetforbindelse, du skal min. være på en adsl forbindelse, glem 3 g mobil forbindelser og selv om du har en adsl forbindelse kan der risikere at være meget dårlig forbindelse, kvaliteten kan variere meget over døgnet.

Microsofts overtagelse af skype har ikke formået at gøre kvaliteten bedre.

Det er mine erfaringer med skype fra Italien.

De bedste hilsener

Finn

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:32

Min erfaring er så en anden end Finns. Jeg har siddet midt på øresund på en 3g og voice snakket over skype på telefonen og den blev brugt som modem for en bærbar.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)