Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det turn off at være frivillig i frelsens hær ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa  alle sammen !

jeg  arbejde  som frivillig altmuligmand i en frelsens hær. jeg har desværre ved flere lejligheder  opdaget at folk rynker på næsen over at jeg arbejder inden for  frelsens hær. 

hvordan kan det være ?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:14

Måske du opfatter det som værende, at de rykker på næsen og det reelt ikke er tilfældet..

Men har du et aflønnet job ved siden af eller modtager du på nogen måde penge fra Staten?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 27. Feb 13
Skrevet kl. 16:17

det kommer  slet ikke  sagen ved om jeg er  får  penge  fra staten  eller ej

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:19

Havde ikke været nemmere at spørge dem der rynker på næsen ? :)

Tilmeldt 27. Feb 13
Skrevet kl. 16:21

nej det syndes jeg nu ikke.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:28

Hvor vil du hen med dette indlæg? Folks holdninger og meninger ændrer vel næppe ens aktivitet i velgørenhedsorganisationer, og hvis det gjorde skulle man nok stille spørgsmålstegn til hvorfor man var frivillig.

Mange folk der er optaget af karriere og social status vil nok rynke på næsen, som du selv nævner at du har oplevet, da en sådan stilling som frivillig ikke ville passe særlig meget ind i deres niveau.

Personligt ville jeg selv rynke på næsen, ikke af det initiativ man som frivillig gør og dermed ens motiv, men derimod fordi jeg har en personlig holdning til de fleste velgørenhedsorganisationer, hvilket også ville være grunden til at jeg selv aldrig ville melde mig som frivillig, og den holder jeg for mig selv.  :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)