Hej alle amino-brugere! Jeg står i opstarts fasen med min kommende virksomhed og har i den forbindelse brug for at vide, hvordan priserne er i forhold til Webshop. Jeg er total grøn på programering og ønsker derfor professionel hjælp! Webshoppen skal indeholde: - 40- 50 produkter fordelt på 4 kategorier - Der skal være billede illustrationer af produkterne - Der skal være de obligatoriske kontakt felter, mailadresse samt viden omkring shoppen. - et integreret mailsystem. Jeg har selv et oplæg til designet af webshoppen og ønsker derfor evt nogle der kan anbefale nogle programmører :) Jeg er ny på amino, så kom gerne med andre der har haft samme spørgsmål Dbh Lasse |
Hej Lasse
Hvis du ikke ønsker at poste en mindre formue i din webshop fra begyndelsen, så kan jeg anbefale en standard shop, hvor man blot skal aktivere de funktioner man ønsker.
Alle dine ønskede funktioner er integreret i eks. golden planets webshop system. www.goldenplanet.dk.
Jeg benytter selv deres shop på 3 år, og det fungerer helt fint, uden bøvl, og jeg havde absolut heller ingen erfaring med webshop da jeg startede.
mvh Martin