Hej er der nogle herinde der gider kigge på farmorsoutlet og komme med både negative og posetive reaktioner, mine besøgende kigger ind men køber sjældent. Hvad mangler jeg. Er ved at få lavet en ny forside, da jeg selv tror den har noget af skylden.
Ok, kan godt se nu at du manglet et lille t... Der burde have stået http://www.farmorsoutlet.dk/
Umiddelbart så bemærker jeg at dine titletags ikke er korrekt udfyldte. Det er en typisk mangel som webshop ejere overser! :) Jeg vil mene at hvis du får styr på titler + meta beskrivelser til forsiden og alle dine kategorier, så bør du opnå bedre placeringer inde på Google?
- Nu ved jeg ikke hvor mange besøgende du har på din hjemmeside, men flere relevante besøgende kan da ikke skade? :)
Please specify the product's option(s). Det bør stå på dansk? :)
"De restende par punkter overlader jeg til de andre Aminoer" i denne omgang...
- At bruge Comic Sans som skrifttype virker på mig useriøst.
- Du har ingen produkter på forsiden!
- Din webshop virker ikke lækker, men det virker som om at den er hurtigt sat sammen og den udstråler på ingen måde tillid til mig som forbruger.
- Betalingskort logoerne synes jeg bør være i toppen ude i højre side.
- Kurven er ikke synlig nok.
- Din facebookgruppe synes jeg ikke skal være synlig med billeder af nogen af dem som synes godt om. Der burde blot være et FB logo i toppen.
Det er blot min mening omkring din side. Der er ufattelig meget konkurrence på området og alt alt for mange webshops! Derudover kan jeg ikke finde ud af om tøjet er nyt eller brugt af andre og du dermed kan sælge det billigt. Det ville være en god ide, at fremhæve hvad der er tilfældet - jeg skal i hvert fald ikke købe tøj til mit barn, som andre har brugt - især når jeg ikke kender dem.
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Umiddelbart så bemærker jeg at dine titletags ikke er korrekt udfyldte. Det er en typisk mangel som webshop ejere overser! :) Jeg vil mene at hvis du får styr på titler + meta beskrivelser til forsiden og alle dine kategorier, så bør du opnå bedre placeringer inde på Google?
Hun er på side 1 på søgeordet billigt babytøj, hvilket er ganske fornuftigt.. Har tjekket babytøj og der kunne jeg ikke finde shoppen, men vil mene at billigt babytøj er mere relevant for shoppen.
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Jeg ville som potentiel kunne aldrig komme længere end din forside (har to drenge på hhv. 5 og 2), da jeg heller ikke synes, at den virker seriøs nok. Skrifttypen bør helt sikkert ændres og det duer ikke med forskellige størrelser på skriften på forsiden. Ud over det, så lokkes jeg altid af billeder, så jeg mangler nogle billeder og eksempler på dine gode tilbud, f.eks ude i højre side. Den strikkede baggrund i dit banner, signalerer hjemmestrik - har du det? En ting er nemlig gode mærkevaretilbud, som måske kommer ned på 100-150 kr. for en ting, noget andet er dine meget lave priser på f.eks. 35 kr. for en bluse. Måske du skulle bruge ordet "discount" i din søgemaskineoptimering og derved få de rigtige potentielle kunder ind.
Du bør sætte skarp fokus på "spar op til 80%" og f.eks. lave det som et stort gult mærke.