Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvidelse af flyttefirma

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 199
Fra  KR Import Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har for en månedstid siden startet et flyttefirma.
Jeg har lavet et samarbejde med groupon.dk. Det har gjort at mit flyttefirma er blevet "kendt" og der er hele tiden henvendelser fra folk "som har snakket med en ven og de vil gerne have at vi skal flytte for dem". Derudover har vi skrevet en kontrakt med absi, som havde fået anbefalet os af 2 nuværende kunder hos dem og derfor "skulle" de have os ind. Jeg har så meget arbejde at jeg skal ansætte nye flyttemænd og købe en ny bil. Jeg er blevet tilbudt at overtage en leasing. Der er ikke råd til en ny bil lige nu så derfor har jeg valgt at lease. Jeg har undersøgt noget med at tage ind på borgerservice og få ansat en kontanthjælpsmodtager, således at jeg kun skal betale 50% a hans løn pga støtte fra kommunen. Er det en god ide? Er der nogen som lige kan give et par råd?

Mvh Kim
Danmarksflyttemand

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allerførst: tillykke med succesen, det er da supergodt gået!!

Ang en k-hjælpsmodtager.. det kan jo være supergodt og det kan være skidt, det er noget af et lotteri, men du får jo folk ud til samtale og hvis du ikke lige føler at det er den rigtige kan du jo takke pænt nej tak.

Du kan få en ud i virksomhedspraktik, det varer som oftest i 4 uger, men kan forlænges, og i den periode koster det dig ikke en krone.

Jeg ville prøve det hvis jeg var dig, mon ikke der er et hav af friske fyre der gerne vil et sådan job som du kan bruge?

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)