Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google+ profiler forvirrer mig.....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg hoppede for nyligt med på Google+ bølgen og hørte idag et online interview med Thomas Rosenstand i PotterCut.  Super fedt, kan kun anbefales!

i kan se det her www.pottercut.dk/

Jeg kan dog ikke finde rundt i det med profilerne.
Jeg har min personlige profil og så har jeg profilen til videoen.dk

Når jeg skriver ting så gør jeg det i min personlige profil, da denne også er bidragsyder og author til videoen.dk og amino.dk

Men burde jeg istedet skrive det i videoen.dk, da det relaterer sig til videoen?

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 15:18

Nu er jeg lidt i tvivl om du har vitterlig har oprettet to profiler eller om du har en personlig profil og så en "side" til videoen.dk. Men jeg ville helt klart holde mig til at udgive "stof", som relaterer til videoen på den tilhørende side. Så kan du evt. dele det i din egen strøm, hvis du mener, at det har interesse/relevans for dem, som følger dig personligt.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 17:14
Kenneth Wellin:

Nu er jeg lidt i tvivl om du har vitterlig har oprettet to profiler eller om du har en personlig profil og så en "side" til videoen.dk. Men jeg ville helt klart holde mig til at udgive "stof", som relaterer til videoen på den tilhørende side. Så kan du evt. dele det i din egen strøm, hvis du mener, at det har interesse/relevans for dem, som følger dig personligt.

dbh
Kenneth

det er en personlig profil, og en såkaldt side til videoen.dk

men er det som du nævner, seo mæssigt korrekt

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 17:40

Din Computerhjælp:
det er en personlig profil, og en såkaldt side til videoen.dk

Fint

Din Computerhjælp:
men er det som du nævner, seo mæssigt korrekt

Ja, forudsat, at det er sat korrekt op, dvs. at din side er "forbundet" sammen med videoen.dk (via rel=publisher). Desuden er delinger af indhold godt. Så hvis du deler indholdet videre til din strøm, vil det være et plus - dog nok af mindre værdi, hvis du er den eneste, som deler indholdet :-)

Men der er selvfølgelig mere til det end som så. Du skal naturligvis også sørge for, at få nogen som cirkler din G+ side for videoen.dk, så der er flere muligheder for delinger og +1'ere.

Rel=publisher har pt. ikke samme betydning/værdi som rel=publisher. Men det må forventes at få en betydelig værdi på sigt. Og derfor er det godt at komme i gang med allerede nu.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)