For det første skal udlejeren sandsynligvis (ifølge kontrakten) stadig godkende en evt. ny lejer - og det vil ApS.'et jo være. Og de kan jo sikkert godt fornemme hvilken retning, det går i, så det vil de nok ikke. For det andet kunne jeg forestille mig, at man ville gå ind og kigge på god og ond tro i den sammenhæng (eller noget lignende - det er en del uden for mine kompetencer det her), og vurdere ud fra, at du vidste, hvor det bar hen, da du stiftede ApS'et. Men jeg vil anbefale dig at snakke med nogen, der ved, hvad de snakker om, for jeg er, som nævnt, ikke på nogen måde kyndig i de her ting. |
Tja, nu er det ikke mange, udover mig selv, der kan se hvad vej det går, da alle regninger selvfølgelig bliver betalt og jeg ikke er "bagud" med noget.
Men jeg vil jo helst stoppe i tid INDEN det går galt og hvis så muligheden var at omdanne det til et ApS og drive forretningen i et halvt til et helt års tid og derefter gå i konkurs, ja så ville jeg gøre det. Men det føles som om jeg hænger på dette lokale til slutningen af 2018 uanset hvad pokker jeg gør og så ender det med personlig konkurs...