Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det nye Patek Philippe

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Sivertsen Invest Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle store og mindre kanoner.

I was wondering. Er der nogle, der har et indgående kendskab til leverandører af urdele til armbåndsure? Både elektroniske og /eller mekaniske. Urkasse, remme osv osv. Alt hvad urhjertet begærer. Jeg spørger, da jeg kraftigt overvejer, at smide en bunke penge i en mindre producering af mit eget ur"brand". Mest som en slags hobby/sidegesjæft.

Håber på hjælp, da Google ikke har været så god en ven angående dette emne.

På forhånd tak for opmærksomheden

- Laurits

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:12

Jeg har min skepsis omkring, at du kan starte en urproduktion på hobbybasis. Dem jeg kender til, der kan levere kvalitetsprodukter er etablerede i et omfang, hvor de har licens til flere kendte mærker i større mængder.

Er du kun interesseret i dele, så kan de sagtens købes hjem - men du skal være mere specifik omkring, hvad du leder efter. 

Fra Nyborg
Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Sivertsen Invest Skrevet kl. 22:15

Jeg er både interesseret i dele, så jeg kan få en til at samle dem, men på samme tid ville en færdigproduceret løsning også være tiltalende!

Som jeg prøver at fremstamme, har jeg ikke umiddelbart noget kendskab til mekanismerne på det marked. Er det helt umuligt?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:40

Bestemt ikke umuligt, specielt ikke hvis man gerne vil ofre lidt på det.

En af de mest kendte producenter af urkasser er Ickler - http://www.ickler.de, som bl.a. selv laver Archimedes, Limes og Defakto ure - anerkendte "microbrands" - men også til andre mærker.

En anden mulighed er Fischer & Cie - http://www.fischerundcie.com/en/

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:43

Jeg kunne godt byde ind med lidt markedskendskab og et salgsled, hvis du er interesseret i at lave dit eget brand.

Venlig hilsen
Ole

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)