Hej Jeg søger et antal skribenter, der har intersse i det danske boligmarked, både den del der omfatter salg af privat boliger men også erhvervsejendommen. disse artikler kunne være omkring trends i markedet, hvordan klares et problem med svamp, købers tjekliste og mange andre ting. Hvad kan jeg så give som modydelse? Jeg har pt. tænkt at give skribenterne fri reklameplads 2 stk på hver af de to websites der kommer i forbindelse med projektet, plus naturligvis kilde angivelse med link i start og slutningen af hvert indlæg fra skribenten, evt. med billede eller logo, pt. kan jeg ikke betale for disse tekster, men håber det bliver muligt således kvaliteten af disse bliver så god som muligt, så er du frisk på vi kan hjælpe hinanden lidt, så send mig en PM for mere info - Desuden vil der komme et link med andre tekster fra samme skribent, så brugerne kan se alle de tekster den enkelte skribent har skrevet på websiten. Hvis du kun vil lave dette mod betaling, så høre jeg også gerne fra dig, da det er fremtidsplanen at betale for disse tekster, men al begyndelse er jo svær, så håber på lidt hjælp, dog bliver website ikke aktiv hverken i morgen eller om en uge, der går lidt tid før de er klar. V.H. |
dagens op....