Jeg driver pt. Videoen.dk, hvor jeg overspiller video til DVD, laver DVD'ere med menuer og DVD covers..... og jeg er god til det :-)
Herudover er jeg ret dygtig til video og billedetredigering, og tænker derfor, at jeg vil begynde at tilbyde virksomheder, at de kan købe pakkeløsninger, hvor jeg kommer ud og filmer deres produktion/produkter, hvorefter det bliver redigeret, og så kan de bruge det på deres hjemmeside eller præsentation til deres kunder i form af en DVD med print på i et lækkert cover.
PROBLEMET er, at jeg kan se via google, at der ikke er særligt mange søgninger på dette. Så jeg ved ikke om der overhovedet er et markedet?
Jeg kunne godt tænke mig at høres jeres vurdering om dette?
Tak for jeres hjælp
Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk
VHS er vel en døende teknologi, så behovet er nok faldende, men jeg tror stadigvæk der er forretning at lave.
Jeg tror der er en del firmaer og offentlige arkiver der har ting liggende på VHS, som nok gerne snart vil digitaliseres. Du kunne måske udover DVD-produktion udvide forretningen ved at tilbyde at digitalisere VHS, og levere filmene på en harddisk.
Jeg kender ikke indgangsvinklen på dette, måske du kunne gøre noget opsøgende kontakt til forskellige biblioteker eller museer eller noget i den stil?
Der er absolut et marked for det, men det er nødvendigvis ikke produktpræsentationer.
Men at der kun findes reklamevirksomheder som laver dette, så er det ikke korrekt - der findes mange fotografer som laver netop det du spørg om, så konkurrencen er ganske massiv. Men hvis du er dygtig til det, så kan du sagtens lave en forretning ud af det.
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
VHS er vel en døende teknologi, så behovet er nok faldende, men jeg tror stadigvæk der er forretning at lave.
Jeg tror der er en del firmaer og offentlige arkiver der har ting liggende på VHS, som nok gerne snart vil digitaliseres. Du kunne måske udover DVD-produktion udvide forretningen ved at tilbyde at digitalisere VHS, og levere filmene på en harddisk.
Jeg kender ikke indgangsvinklen på dette, måske du kunne gøre noget opsøgende kontakt til forskellige biblioteker eller museer eller noget i den stil?
det kan være jeg ikke udtrykte mig klart nok :-)
men jeg overspiller allerede vhs og alle andre gængse båndtyper, men jeg tænker på at udvide med at tage ud til kunder og filme deres produktion eller produkter, som herefter redigeres til en videofil, som de så kan bruge på deres hjemmeside eller jeg kan lave en proff. dvd til dem
Der er absolut et marked for det, men det er nødvendigvis ikke produktpræsentationer.
Men at der kun findes reklamevirksomheder som laver dette, så er det ikke korrekt - der findes mange fotografer som laver netop det du spørg om, så konkurrencen er ganske massiv. Men hvis du er dygtig til det, så kan du sagtens lave en forretning ud af det.
ok, tak for input..... jeg tvivler lidt om jeg vil investerer tid i at udvide med denne type for ydelse..... jeg tvivler på om der er et markedet....
Ja jeg tror stadig der er et marked. Målret din markedsføring mod specielt ældre (annoncér i aviser, blade, direkte postomdeling af flyers til beboere i "ældre" kommuner, osv.).
Men jeg tror bestemt ikke det er noget du kan decideret leve af.
Ja jeg tror stadig der er et marked. Målret din markedsføring mod specielt ældre (annoncér i aviser, blade, direkte postomdeling af flyers til beboere i "ældre" kommuner, osv.).
Men jeg tror bestemt ikke det er noget du kan decideret leve af.
det er altså ikke dt jeg spørger om :-)