Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Coaching for en krone

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så bliver business coaching ikke billigere!

 

Jeg er færdiguddannet som erhvervscoach på Århus Erhvervsakademi i marts 2013.

Jeg vil implementere denne uddannelse i min virksomhed hvor jeg i dag arbejder med personlig udvikling i form af foredrag, lifecoaching, teamtræning - og om ikke så længe business coaching.

 

Jeg har brug for nogen erhvervsmæssige referencer - og hvilken bedre måde at få god omtale på end, at ”forære et produkt” som er værd at tale om?

Det eneste, der kræves af dig er, at du er indehaver af en virksomhed og, at coaching forløbet omhandler erhvervsmæssig kontekst.

 

Jeg har base i 8881 Thorsø, men møde på Århus Erhvervsakademi kan også aftales. Hvis jeg skal køre yderligere betaler du for transport ifølge statens takster (3,82 kr. pr. km)

Der er selvfølgelig fuld fortrolighed om alle emner og jeg er pålagt tavshedspligt.

 

 

Ring eller skriv for en uforpligtende samtale.

 

Mange venlige hilsner

Thomas Sejersen Leerbeck

www.DinAttitude.dk

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg har et lille énmandsfirma, der pt. ikke har nogle aktiviteter. Det vil jeg gerne lave om på. Jeg kunne derfor god bruge noget coaching. Jeg bor dog på sydsjælland, men tænkte om vi kunne gøre det over telefonen. Skriv endelige hvis det har interesse.

Venlige hilsner

Bettina

 

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Brokholm nævner, så er telefon coaching jo også en mulighed. Dette glemte jeg vist at pointere i starten.

 

Mvh

Thomas

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)