hej michael jeg så ikke du havde svared før jeg laved overstående indlæg jeg vil helt sikkert tage dit input med i overvejelser om fremtide domæner jeg står ikke og vil købe domæne på nuværende tidspunkt men hvis du smider mig en pb med navn og pris vil jeg kontakte dig når og hvis det bliver aktuelt syntes også den med dårlig stavning var lidt under bæltestedet eller det passet måske ikke lige ind i denne tråd |
Michael:Det er det eneste rigtige til dine Danske kunder. Men du skrev selv internationalt ?. Og så bliver du nød til at have et com domæne også.
vil mest gå efter internationale kunder da jeg har studset over at der er lande der betragter mange af vores gamle effekter som noget specialt bland andet små platter har jeg haft lidt held med førhen og det er en vare som man absolut ikke kan sælge på det danske marked planen er at have et meget bredt sortiment til at starte med også snævre det ind alt efter hvad der sælger jeg havde desuden tænkt på at tilbyde en slags agent arbejde hvor man kunne komme med bestillinger også udelukkende til internationale kunder
jeg solgte engang noget georg jensen sølvtøj jeg havde arvet fik 10.000kr og det syntes jeg jo var fint et par dage efter salget blev jeg kontakted af en amerikaner der havde set min annonce tror det var på dba han lød meget int men det var jo desvære solgt jeg blev lidt nysgerrig og søgte lidt rundt på us aktion huse og fandt ud af jeg mindst kunne have fået 100.000 kr for det i us det var nogle kedelige lærepenge men efter det blev jeg utrolig int i de prisforskelle der kan være på antikke ting jeg var lige blevet 18år og stod og mangled pengene men hold op hvor dum kan man være
det blev solgt i en antik butik som bildte mig ind det ik var mer værd det skulle jo renses og der var meget i vejen siden den gang har jeg aldrig fået en vudering samme sted som jeg har solgt