Urgent! Jeg har brug for en erfaren og rutineret programmør i Drupal til at opbygge et 100% modulbaseret "spørgsmål og svar site". Sitet indeholder en yderst simpel forside bestående af font, fire farver, en svarboks, signin/signup, og links ("om", "presse", "vilkår" osv). Derefter kører sitet rent Q&A, hvor man kan vælge fire kategorier. Alt dette er i drupal 7 som standard-modul. Dertil skal brugerne kunne lave deres egne poll-box/ svarboks som andre brugere kan svare i (også et drupal standard-modul). MEN brugeren skal også kunne lave en lukket afstemning kun for inviterede og som kun de inviterede kan se. Muligvis findes denne funktion i "advanced poll" som er et modul til drupal. Denne funktion er central for sitet og VIGTIG. Sitet er et "niche-site" som jeg laver på privat initiativ og udfra min interesse på området. For en erfaren programmør er dette en overskuelig opgave, som er lige til at gå til, hvis han kender drupal godt. Men jeg er selvfølgelig klar over at der kan komme "overraskelser". Som jeg har researchet mig frem til, ligger det hele dog klart i "drupal-universet". Når sitet er opbygget, skal du lige tage pædagog-hatten på og kort sætte mig ind i brugen af de administrative funktioner som er nødvendige for sitet, så jeg selv kan bruge det til hverdag. Vi har travlt! Sitet skal gå online allerede i starten af marts, så hvis du har tiden til det nu, så skriv til mig og giv et bud og en pris. Glæder mig til at høre fra dig! |
Hej Grundtvig,
Vi har lavet drupal siden 2005 og kan hjælpe dig med at lave en niche-site.
Vi har især lavet en del for online magasiner og e-commerce for de største publikationshuse i DK, men har også lavet mindre sites.
Vi har basis i Gentofte, og ved ikke om opgaven stadig er relevant, da du sagde at den skulle lanceres i starten af marts. Det nemmeste er at tage en snak, da der ikke står noget om hvordan designet skal være, så er det svært at give en pris samt on det fx. skal være reponsive, dva. kunne vise på mobil, tablet og desktop.
Du kan læse mere om os på www.openconcept.dk,
Hilsen,
Ying