Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger 3 dygtige designere med kapital til første kollektion

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Colbjørnsensgade 3, 2tv
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kvinder, Mænd, unge/børn. Vi skal kunne levere hele spektret. Smykke, sko og andre accessories kan også være interressant, men her er jeg i første omgang mere interesseret i, at vi prøver at blive forhandlere.

Jeg har ca 8.000 mail adresse + en webshop + erfaring fra en af de mellemstore danske modebrands (kvinder) - så jeg kender til avancen fra produktion til retail -:).

Min baggrund er økonomi, administration og forretningsudvikling. Er fuldtidsansat som CFO, og har været revisor (8år) økonomichef, CFO og managing director. Er fra1965. Uddannelsesbaggrund HD(r) og Cand.merc.Aud.

Min tanke er et koncept i stil med det som en del er enige om, vil bære en stor del af de mindre designvirksomheder frem de kommende år - homeshopping med fritidskonsulenter - kombineret med eget webshop (som dog ikke skal være brandets egen hjemmeside). Der findes allerede en del (prøv blot at google homeshopping tøj) - og de har ret stor succes. Det er effektivt og en billig måde at komme igang.

En første kollektion til ca. kr. 200.000 - og så er man igang.

Min tanke er at vi skyder det vi hver især kan med 25% ejerandel hver. Som designer skyder man sin første kollektion ind og jeg skyder dels de ca 8.000 kunde emner ind samt erfaring og kompetence indenfor økonomistyring, finanser, juridiske forhold forretningsudvikling, personaleforhold mv.

Som udgangspunkt er det virksomheden som ejer konceptet - men der skal findes en løsning, hvis man vil trække sig ud, og købe retten til sit eget brand - det koster noget, da brandet jo vil være bygget op via det fælles selskab.

Skriv hvis du mener du er dygtig nok - kender nogen som er det - og selv kan finansierer den første kollektion.

Stig

Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 12:57
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 16:48

Forestiller mig også, at der første konsulenter kan rekrutteres via kundebasen, og at vi senere kan optage andre brands - til salg gennem salgskonsulentteamet, men uden ejerskab i så fald.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)