Først skal jeg finde ud af om jeg overhovedet har brug for en webshop. I første omgang skal vi kun sælge 2 (måske 3) forskellige slags varer, men i nogle forskellige farver. Er det så overhovedet nødvendigt at bruge penge på en hel webshop? Eller er det muligt at indsætte et betalingsmodul direkte på ens hjemmeside, så man bare kan bestille derfra? Jeppe |
Hvis planen ikke er at have flere produkter end det, og du ikke har behov for større systemer til lagerstyrring, b2b moduler mm. så synes jeg du skal gå direkte til et bureau og få udviklet din løsning fra bunden, istedet for at vælge et standard webshop system.
Fordelen for dig er at du får præcist det du ønsker, du er ikke bundet af nogle design/funktionalitets begrænsninger, og du slipper med et engangsbeløb. Fremfor at betale leje af en webshop.
Du kan naturligvis sagtens implementere et betalingsmodul uden en webshop, men du skal være opmærksom på at det koster en månedlig leje af en gateway, hvor priserne svinger fra 79 som de billigste ( www.fribetaling.dk ) til mange hundrede hos www.dibs.dk som tilgengæld også tilbyder langt flere funktioner mm. (derudover er der en masse midt i mellem www.freepay.dk www.quickpay.dk www.interpay.dk www.wannafind.dk etc etc. )
Fordelen for dig er at du får præcist det du ønsker, du er ikke bundet af nogle design/funktionalitets begrænsninger, og du slipper med et engangsbeløb. Fremfor at betale leje af en webshop.
Du kan naturligvis sagtens implementere et betalingsmodul uden en webshop, men du skal være opmærksom på at det koster en månedlig leje af en gateway, hvor priserne svinger fra 79 som de billigste ( www.fribetaling.dk ) til mange hundrede hos www.dibs.dk som tilgengæld også tilbyder langt flere funktioner mm. (derudover er der en masse midt i mellem www.freepay.dk www.quickpay.dk www.interpay.dk www.wannafind.dk etc etc. )
Sidst men ikke mindst skal du have en PBS indløsningsaftale, den kan du læse mere om på www.betaling.dk og koster 1000-1500 årligt.