Læste lige et indlæg og kommentaren fra Fashion-Seller (http://www.channelworld.dk/art/224500/s-dan-f-r-du-en-halv-milliard-helt-nye-kunder-i-din-webbutik?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=RSS)og fik en ide, som måske kunne hjælpe med at sætte fokus på kvaliteten og produktet, istedet for prisen. Grund-ideen er ganske enkelt, at producenten indsender x-antal eksemplar til "virksomheden" med en beskrivelse. Produktet bliver herefter videresendt til x-antal testpersoner, som passer til den kategori, som produktet repræsentere. Produktet bliver herefter vurderet af testpersonerne, som kommentere og vurdere produktet. Det skulle koncentere sig om Danske produkter, og indenfor nogle få kategorier i starten, dvs. campingvogne og jetfly nok ikke vil være repræsenteret. God ide eller skrot ide?
|
Hej Micki
Du har beskrevet din idé, men uden nogen egentlig vinkel. Hvem mener du idéen skal være god eller dårlig for? Er det "producenten", "virksomheden" eller slutbrugeren?