Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide gruppe til fysisk produkt

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg vil da også lige melde mig på banen i denne spændende tråd. Jeg er selv bosat i Roskilde og jeg ville være meget interesseret face to face sparring med andre aminoer omkring fysiske produkter. Jeg tænker at vi enten kan mødes i Roskilde eller København.
Som Thomas skriver kunne vi køre et lukket forum som Marketers.dk ved siden af - så vi også kunne sparre udover når vi mødes. Jeg har selv en helt masse ideer og jeg elsker at høre andres og udvikle dem i fællesskab :)

Jeg har arbejdet med SolidWorks i omkring 6 år - Så jeg kan bidrage med en stor hjælp når det gælder rapid prototyping og visualisering af et fysisk produkt. Jeg har for nyligt designet en 3-akset CNC fræser til fræsning af træ som jeg håber på at fremstille snarest muligt og derudover har jeg også hjulpet en kammerat med at visualisere butiks-lokaler til et Franchise i Shanghai. Så mine evner i programmet rækker langt og jeg lærer stadig hurtigt.

For lige at kaste "min" idé på bordet så går jeg og drømmer om at starte produktion af custom urkasser/skiver/visere og armbånd og som udstyres med et mekanisk værk. Ideén til designet er lækkert, afslappet og samtidig maskulint og skiller sig helt sikkert ud fra ure der allerede er på markedet i den prisklasse. Her håber jeg at kunne hente hjælp til produktionen.

Mvh
Christoffer 

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er frisk..

 

Det kan evt. bare kobles sammen med et Skype møde for dem som ikke har mulighed for at tage turen?

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 10
Fra  Klikhouse.dk selvsalg af bolig Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det lyder som en fantastisk god idé!

Jeg ville også være meget interesseret i et board eller face to face Smile

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt klart min holdning vi skal have det face to face.

Skype virker ikke ordentligt - har prøvet det til bestyrelsesmøder = ikke optimalt.

HVis det er ok med tråd starter sender jeg lige en besked rundt til folk som har skrevet her :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

eftersom der er opbakning til en idegruppe hvor vi sparrer kvit og frit, synes jeg da bare at vi skal planlægge en weekend eller en enkelt dag hvor vi mødes og snakker lidt om ideer med potentiale - synergi effekten i en sådan gruppe kan ofte afstedkomme mange nye ideer, så man skal holde tungen lige i munden og en rød tråd gennem mødet for at det skal være effektivt :)

kunne være rart at hjælpe projektet på vej med et lukket forum hvor folk der møder op kan følge op på forummet efter møderne.

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

den er jeg med på Thomas, det vil måske være bedst hvis vi havde en ordstyrer der bestemmer dagsordenen til møderne og sørger for at holde den røde tråd gennem møderne. Så vi lærer hinandens kompetencer at kende og vi får talt en masse gode ideér igennem. Jeg tænker så at man kan kontakte hinanden igennem et lukket forum efter møderne hvis man søger svar/ eller hjælp til mere specifikke ting.

Er der nogle der har erfaring som forum admin eller kender nogle gode tjenester at oprette det igennem.
Jeg faldt selv over forums-free.com. som ser ud til at fungere udemærket - jeg ved dog ikke om det kan gøres lukket.

mvh
Christoffer 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Richter:

Godt initiativ!

 skjult gps til cykler, genopladeligt via magneter på cykelegerne.

Håber på at folk støtter dit tiltag :)

Den er vi så i gang med at producere, og vi glæder os til at vise resultatet frem

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Strømgren:
Er der nogle der har erfaring som forum admin eller kender nogle gode tjenester at oprette det igennem.

der findes en del gratis forum plugins til wordpress - den marketers.dk bruger er da meget fornuftig synes jeg - nogen der har et godt navn til et forum? så vil jeg prøve at oprette et på det navn :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

dbot.dk:

Christoffer Strømgren:
Er der nogle der har erfaring som forum admin eller kender nogle gode tjenester at oprette det igennem.

der findes en del gratis forum plugins til wordpress - den marketers.dk bruger er da meget fornuftig synes jeg - nogen der har et godt navn til et forum? så vil jeg prøve at oprette et på det navn :)

Jeg har faktisk et godt domæne, og et forum der nærmest er klar til det:

ivaerker.dk / iværker.dk

med kunena forum, med community builder ovenpå....

Hvis der er interesse for det, smider jeg det gerne op, så kan det bruges....

Demo af forum her

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

fint initiativ - jeg overvejer i øjeblikket en model der hedder noget i retning af at have 2 eksperter med ombord og så tage brugerbetaling - man kan så stille alle de tekniske spørgsmål man vil til eksperterne og alle de andre i forummet - præcis som marketers kører det - det virker nemlig rigtig godt!

det kræver så at eksperterne findes og udvælges til lige denne type opgave - men de vil så tage del i abonnementsbetalingen, der gør at de gider svare på disse spørgsmål jævnligt

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)