Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense konto deaktiveret

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis jeg ser noget på mine annoncer som jeg syntes er spændende, så skriver jeg den url ind som jeg kan se. Men det er ikke altid at Google snupper dem der ved et uheld har klikket.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 21:45
Føler med dig, har desværre præcist det samme problem.

Også selvom det var en 2 år siden, men har desværre ikke fundet noget ordenligt netværk endnu hvor man kan tjene godt på såsom adsense endnu. Mistede selv en tusind kroner på den konto fordi de pludseligt lukkede den pga. de mente der var nogle stridigheder i min account, hvilket jeg selv har prøvet argumentere osv. men uden held.

Emnet var også oppe for en uges tid siden her på amino. Men kan ikke lige huske tråden.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:34
Et godt tip til at undgå egne fejlklik på sit website er at installere følgende fra Google AdSence:

https://www.google.com/support/adsense/bin/topic.py?topic=160

Med dette værktøj kan man højreklikke relevante steder på sit site og i en boks få vist annoncerne som bliver vist på siden. Det er tilladt at klikke på annoncerne i denne boks og annoncørerne betaler ikke for klikkene. Det er samtidig muligt at ændre land, så man bl.a. kan se hvilke udenlandske annoncer der potentielt vil blive vist på ens sider hvis trafikken er fra en udenlandsk ip-adresse.

/Henrik

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)