Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook sider i forbindelse med firma mm.

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, men så rammer du langt fra dine "likes".

Hvorimod åbningsrate med nyhedsbrev er langt højere. Hvis du selvfølgelig har en fornuftig liste.

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 87
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 20:22

Ja det er klart.

Det er bare lidt kompliceret at lave et nyhedsbrev over en blog. Efter min mening i hvert fald. I sær fordi en blog på en måde minder om det. Og så er det lige det der med at udarbejde nyhedsbrevet og samle læsere. 

Men egentligt ret originalt. Har ikke set mange bloggere med nyhedsbreve.  

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 21:49

Facebook er indenfor det eneste ½ år begyndt at skrue på knapperne for hvor langt du når ud når du poster et nyt indlæg, dette gælder både for private og virksomheder.

Der arbejdes populært med Edgerank..

En formel, som kigger på: affinity, weight og time, du kan se en forklaring her: http://edgerank.net/

Derfor er det rigtigt at du kan betale for at nå længere ud, og til sammenligning med hvor effektiv facebook var for virksomheder for bare 1 år siden. Så er det nødvendigt at betale sig til den samme "succes"..

Dog er der emner/billeder osv. der apelerer til krypdyrshjernen, som stadigvæk, har en tendens til at sprede sig som en steppebrand på facebook. Her taler vi om billeder af: "Sex, fare og mad". Men uden at have læst din blog kan jeg ikke svare på om dit indhold ligger op til brug af disse typer billeder.

Vi laver facebooksider til virksomheder med CMS, konkurrencemoduler ol. og vi kan se at det er svært at få likes, uden nogen form for annoncering!

Tilmeldt 30. Jan 13
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 22:15

Jeg har link til min blog i min signatur. 

Ja facebook har fundet ud af at mange bruger siden som en måde at lokke flere kunder til, og som en kilde til promovering. Det vil de selvfølgelig gerne have penge for nu. 

Men det må da stadig ligge som en fordel at nå ud på et socialt medie, i sær et som bliver brugt i så stort et omfang. Ellers er bloggen kun bundet til et sted, nemlig sig selv. Det kan vel kun gavne at have så mange indadgående links som muligt. Det tager heller ikke specielt lang tid at holde sin facebook opdateret, da det stort set kun er en forlængelse af bloggen. 

Tror ikke min blog kan brande med hverken sex eller fare. Mad kan vi måske godt komme ind på, på et senere forløb. 

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 08:44

Hvad vil du forresten med din blog? Tjene penge?

Så er det også noget nemmere at sælge annoncer eller køre noget affiliate i et nyhedsbrev.

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Tilmeldt 30. Jan 13
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 08:48

At tjene penge er ikke hovedparten i det, men bare en sidegode.

Tilmeldt 30. Jan 13
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 00:04

Kunne være spændende at se nogle flere holdninger til det her. 

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Fra  Webcph.dk Skrevet kl. 00:33

Hej Emily,

Der er en rigtig god idé med en Facebook side til din blog. Dette kan være med til at sprede din blog til folk, der måske ikke allerede læser den. Både blandt dine venner, men også blandt dine venners venner. 

Det er dog vigtigt at få skaffet nogle fans. Så sørg for at lave nogle indlæg på din blog engang imellem, hvor du opfordrer til at trykke like på din side. 

Jeg har selv en side her (http://www.facebook.com/TwentyOnlineMarketing), hvor vi kommer med gode råd til markedsføring online. Hvis du liker os, så liker vi også dig, og så er du da 1 fan rigere. Plus du kan lære noget ved at følge os på Facebook ;)

Bare et forslag. 

Ellers kan du også overveje at køre nogle konkurrencer for at få flere fans til din side. Her kunne du f.eks. finde et firma, der gerne vil sponsorere det imod at de får deres navn vist. Det er bare at høre omkring. Men det kræver nok, du lige får lidt flere fans ;)

Mvh
Jeff Beekhuis 

Tilmeldt 30. Jan 13
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 10:25

Hej twentyDK

Tak for rådene. 

Vi kan da godt give hinanden en hjælpende hånd. Jeg har fået oprettet min side: https://www.facebook.com/FashionFactoryDK

Har liket jer. :)

Jeg har faktisk allerede skaffet en del sponsorer så, det burde ikke være så svært at holde en lille giveaway, hvilket jeg nok også snart vil. Er dog ikke helt med på hvordan det foregår. Er det så enkelt at når man har fundet sin vinder, skriver man og beder om deres adresse, går ned på posthuset med det og sender det? :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:34

Hej Emily.

Nu ved jeg ikke lige hvilket produkt du har i sinde at dele på Facebook, men jeg bruger mange af Facebook's funktioner meget flittigt. Fx:

- Promotion
- Offers
- Facebook Ads (Sponsored stories)

Jeg synes at Facebook er et fantastisk markedsføringsværktøj, og jeg stærkt anbefale det. Men det afhænger naturligvis af hvad du sælger og hvad dit produkt/ydelse er.

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)