Hvad mener du? Hvis du mangler svar så er vi I/S |
Jeppe - BackupBox:Undskyld jeg siger det
men den holder jo ikke- Hvad nu hvis I har trukket udgifter fra, som I ikke kunne (rejsemoms - repræsentation, bespisning og hvad ved jeg) eller ikke trukket det fra I kunne - så kan I ikke indberette korrekt hverken moms eller skat - og hver moms som indberettes forkert, giver enten bod eller som minimum besvær
Man kan ikke ha styr på told og moms uden at vise hvad man skal lægge til og trække fra helt enkelt
vh
Hvis man betaler for meget får man vel ikke en bøde?
Indtil videre har vi INTET trukket fra udover vores serveromkostninger, systemer som bruges direkte i forbindelse med salg og kundeservice, hosting og domæne. Vi har altså i hvert fald ikke trukket for meget fra, og jeg kan derfor ikke se, hvordan vi skulle komme til at få en bøde.
Jeg kan så godt se, at vi kunne have sparet nogle penge, men firmaet giver overskud, så dette er ikke et egentligt problem, men man kan jo lige så godt spare, hvor man kan.
Det kan godt være det er mig, som er helt ved siden af på dette punkt, men min far har firma og revisor på, og han trækker i hvert fald ting fra, som vi ikke trækker fra for, netop fordi, at vi gerne vil være helt sikre på, hvad vi kan trække fra og, hvad vi ikke kan.