Hej VVSmanden1 Nu skal du høre en historie fra det virkelige liv. Jeg havde for 3-4 år siden en kunde - også et VVSfirma med 8-10 ansatte. På et tidspunkt valgte han sammen med konen at opsige samarbejdet med mig (jeg var der 3-4 timer om ugen) og ansætte en dame i administrationen i 30 timer. Så kunne konen også slippe en masse opgaver. Efter 1,5 år ringer han til mig for at høre, om jeg har tid i kalenderen til at komme tilbage. De havde ikke nok opgaver til hende, havde sat hende ned i tid til 25 timer pr. uge, og så havde hun desuden fundet nyt arbejde. Jo, det havde jeg da, og jeg er nu tilbage med 4-5 timer om ugen og konen har ca. 5-7 timer om ugen. Jeg gætter på, at hans kontordame har kedet røven ud af bukserne, når jeg og konen idag kan løse samme opgaver på 11-12 timer! Vel at mærke uden at aktiviteten eller antallet af medarbejdere er steget. Hvor mange ansatte har du, så skal jeg nok komme med et bud på, hvor mange timer, der bør bruges i din virksomhed på administration. Ring evt. til mig på 61 28 83 84. Det er nogle gange nemmere over telefonen. Michael |
Fokus Danmark:Hvor mange ansatte har du
vvsmanden har 1 ansat sådan forstår jeg i hvert fald tråden og vil ikke mene der er en kontordame men ret mig endelig
hun får penge for en vare hun ik levere gad vide om de mange så flinke menesker som syntes man er en meget ond chef hvis man forventer at folk selv kan regne ud at det ik er ok at sidde og fede den hele dagen ville være lige så rødstrømpe børnehave forstållige hvis det var vvs manden der havde lavet en aftale med en kunde fåete penge for den men ik udført arbejdet