Ønsker vejledning omkring, at jeg har været hos den lokale politistation for at anmelde nogle tidligere udlejere, som har nægtet at udlevere mit indbo, som stadig står hos dem. Jeg har fået udleveret en computer som de mente var min, men det viste sig at være en af deres egne. Da jeg åbnede/startede somputeren op, viser det sig at der er installeret et Krack program til at hacke sig ind i andres Facebook oplysninger og google kontoer og få oplysninger om folks private informationer. Jeg kontakter det lokale politi og beder dem gøre noget ved sagen, men får det svar, at jeg bare skal se bort fra det og politiet har været for at bytte computeren, så jeg skulle få min egen, men det viser sig at være en gammel computer jeg får og som ikke kan starte op, da det er en kasseret computer. Jeg har derfor forsøgt at ringe til den pågældende betjent som kom og byttede computer hjemme hos mig, men kan ikke få fat i ham. Hvad skal jeg stille op. Synes det er ualmindeligt frækt at politiet, at bare sig, at jeg skal glemme det. Computeren har kostet mig ca 4000 kr og det glemmer man da ikke bare. Jeg har ydere mere sendt ham produkt og serienummer på computeren, men ikke modtaget noget svar. vh Karl Heinz |
Heinz4480:Ønsker vejledning omkring, at jeg har været hos den lokale politistation for at anmelde nogle tidligere udlejere, som har nægtet at udlevere mit indbo, som stadig står hos dem.
Hvis du har efterladt ting i en lejebolig, er det hverken udlejers pligt at opbevare dem eller politiets opgave at hente dem til dig.
Heinz4480:Jeg har fået udleveret en computer som de mente var min, men det viste sig at være en af deres egne. Da jeg åbnede/startede somputeren op, viser det sig at der er installeret et Krack program til at hacke sig ind i andres Facebook oplysninger og google kontoer og få oplysninger om folks private informationer.
Du har taget imod en computer som ikke er din? og taget den i brug?
Heinz4480:politiet har været for at bytte computeren, så jeg skulle få min egen, men det viser sig at være en gammel computer jeg får og som ikke kan starte op, da det er en kasseret computer.
Du har taget imod en computer til som ikke er din? Og har forsøgt på at tage den i brug?
I mine øjne spilder du politiets tid.