Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale mig nogle gode business netværk?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har en nystartet virksomhed (www.danhua.dk) og bruger for et godt sted til at vise mig, evt. få flere kunder. Jeg har hørt lidt om BNI og Rotary, men har ikke nogen erfaring om hvor passer hvem bedste. 

Hvis du er medlemmer af BNI, Rotary, eller de andre netværk, vil jeg meget gerne høre din mening /kommentar til dem.

På forhånd tak!

Mvh,

Anne Zhao

Fra Århus
Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:45

Hej Anne

Både BNI og Rotary er professionelle netværk, men meget forskellige. Jeg er selv medlem i begge.

Jeg vil anbefale dig at kontakte en gruppe i nærheden af hvor du bor og bede om at komme med som gæst.

Så kan du selv vurdere, hvad der passer dig bedst.

Kontakt Søren Mortensen på 20706075 han kan hjælpe dig mht. gæstebesøg i BNI Roskilde.

Held og lykke med forretningen! :-)

Hilsen

Thomas Korsgaard

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 14:24

Tak for info, Thomas. 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 23:34

hej Yanlian 

- jeg har ikke selv været fast deltager i BNI - men, har adskillige gange fået muligheden for at kunne deltage som gæst

- og, jeg kan kun tilslutte mig Thomas´s posting om BNI - i korthed, at det er et solidt, godt gennemprøvet koncept som fungerer !

- der kan være forskelle i hvordan kulturen er i de enkelte netværks-grupper - nogle kan være ny-etablerede, nogle kan være vel-etablerede

- men, det vil være det samme som du vil opleve, også i fht. andre netværksgrupper

- se : http://bniconnect.dk/find_en_gruppe.html 

- Global Network er et andet netværks-initiativ, der minder lidt om BNI

- se : http://www.global-network.com/grupper.html

- det bedste er, som Thomas også skriver, deltag som gæst - og, find ud af hvordan netop dén gruppe matcher med kemi, energi, stemning mv.

- fordi, det er hvad skal bære, igennem dit engagement i dén netværksgruppe du måtte vælge

derudover - så er der adskillige erhvervs-orienterede kvinde-netværk, bla. ´Women in Business´ ??

- men, som jeg af gode grunde ikke kender så meget til ... :-)

- et par virtuelle netværks-initiativer jeg kan foreslå dig at deltage i - er flg. - to aktive fb-grupper :

- begge grupper er landsdækkende, og har et rimeligt ok aktivitets-niveau

Virksomheder på Internettet

-- http://www.facebook.com/groups/35260000053/

Iværksætter Netværk

-- http://www.facebook.com/groups/44076347394/

hvis du også lægger din forespørgsel vedr. muligheder for networking i disse 2 fb-grupper - vil jeg forvente du får en del gode svar retur

- bla. hvis du spørger på kvinde-netværk

- endvidere har jeg i mit kontakt-netværk en ´super-netværker´ i kbh. - som vil kunne formidle adskillige gode kontakter, for dig

- og, give dig et godt overblik over hvilke netværks-muligheder der eksisterer i kbhs-området

- lad mig vide om du skulle ønske at komme i kontakt med hende ?

hilsner

dann s.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 11:53

Hej Dann,

Tak for svaret. Du har givet mig helt vildt mange informationer på en gang. ;-)

Man skal være meget kvik for at følge med dig. Det letteste for mig er selvfølgelig at trykke på de link at kigge. 

Ja, jeg kan godt tænke mig at komme i kontakt med din super-netværker veninde. Smile

Forsat god dag!

Mvh, Yanlian

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 12:21

hej Yanlian

- det glæder mig at der er noget du kan bruge :-)

- og, jeg vil kontakte Tina/´Super-netværker´, som er baseret ovre i dit område

- jeg vender tilbage i PM, når jeg har hørt fra hende

hilsner

dann s.

Fra København N.
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Fra  Circles of Business Skrevet kl. 12:03

Hej Yanlian

Jeg vil anbefale, at du sætter dig grundigt ind i dine egne behov først, bl.a. hvilken type af virksomhed, som er dine primære kunder, og som også gerne skal kunne findes i en vis udstrækning i dit nye netværk. Og vurder hvor stort behov du har for at netværke lokalt, eller et netværk med et bredere område, ville dække dine behov bedre.

Vi er et nystartet landsdækkende netværk, som også kunne være et bud på et netværk for dig. 

Venlig hilsen

Henrik Sidenius

www.circlesofbusiness.com 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 13:01

- som opfølgning på Henrik´s posting - at det er en rigtig god pointe ... !

- at have et klart og skarpt mål/formål for din networking - af en hel masse grunde ...

- inspiration kan evt. findes her :

100 Tips to Build Your Business or Personal Network

-- http://www.expressyourselftosuccess.com/100-tips-to-build-your-business-or-personal-network/ 

- og, en nem model til at blive skarpere i fht. din virksomhed og dens produkter/services :

FRA ´IDE´ TIL ´PRODUKT´ – BRUG “H-MODELLEN”

-- http://mikronet.dk/fra-%C2%B4ide%C2%B4-til-%C2%B4produkt%C2%B4-brug-h-modellen/

USING THE “W6-MODEL” – SIX STEPS FROM ´IDEA´ TO ´PRODUCT´

-- http://mikronet.dk/using-the-w6-model-six-steps-from-%C2%B4idea%C2%B4-to-%C2%B4product%C2%B4/ 

ps: Interessant koncept du er igang med Henrik :-) - en anderledes form for ´moderne networking´ 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 14:00

Henrik Sidenius:
Jeg vil anbefale, at du sætter dig grundigt ind i dine egne behov først

Tak Henrik, jeg synes også at du har nogen rigtig god point.

Jeg har kigget lidt på dit website, og snyes at din koncept af netværk er spændende. Der står på dit website de følgende:

"De første 15 tilmeldte i februar og marts måned, får et gratis klippekort til 12 gange deltagelse i netværksmøderne. "

Er det nyhedsbrev eller hvad man skal tilmede til for at få et gratis klippekort?  

Det må være dejligt, hvis man får lov til at deltage en eller to gange, før man køber det.

Mvh, Anne

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 14:44

Dann Sommer - Digital Media Strategy Consultant:
100 Tips to Build Your Business or Personal Network

Thanks for the 100 tips. I can use most of them. Only this one I am not so sure:

68. Use a scent of aromatic oils or yourself or on your business cards to really create a lasting memory. Smell is one of the strongest memory triggers! "

Has anybody ever tried this trick? ;-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)