Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af bogføringsprogram

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

Jeg er ved at starte en virksomhed der sælger bedværelsesartiker sammen med to andre og min funktion er at styre bogføringen. Jeg har talt med vores revisor og han siger at de gode programmer de bruger er alt for dyre til vores begrænset brug og at det smarteste nok ville være en E-løsning, grundet det lette tilgængelighed og beckup sikkerhed. Jeg da siddet og kigget igennem den skov af e-løsninger der er at finde og det er meget uoverskueligt hvad der er godt og hvad der er skidt. Jeg har ikke erfaring inden for bogføring og ved ikke hvad præcis hvad jeg skal undgå, der jo nogle der er meget billigere end andre. Er der nogle derude med lidt viden herom der kan vejlede mig lidt i hvad jeg burde gå efter ved sådan et valg og om en E-løsning virkelig er det foretrukne?

Vandmand

Fra København
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 18:38
Der er skrevet en del omkring emnet i tidligere indlæg, men...

- det afhænger naturligvis af hvilke funktioner i skal bruge fra bogføringsprogrammet. Umiddelbart vil jeg, som tidligere, anbefale, at I anvender e-conomics som udgangspunkt, og de har de mest basale funktioner til rådighed. Derudover er programmet også forholdsvist billigt. - prisen afhænger af antaller af bilag (posteringer).

Mvh. Karsten

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:12
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:00

Hej,

Jeg vil anbefale e-conomics da den er forholdsvis billig og det er mulig for evt. en revisor at hjælpe dig online, hvis du skulle få brug for hjælp med bogholderiet.

Venlig hilsen

Anders

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 12:10

Min erfaring med e-economics er ikke stor, jeg er superbruger på C5, men jeg kun hørt godt om det program. Jeg ved fra andre revisorer og bogholdere at det er et godt billigt program for små virksomheder at bruge, derfor er det et program jeg gerne selv vil gå dybere ind i.

Det smarte ved e-programmer er at de kan bruges af flere, bliver I på et tidspunkt enige om at få bogholder på, kan han/hun bogføre i det hjemmefra og I kan følge med hos jer.

Hilsen Anne

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 12:21

Du kan også vælge at kigge på SummaSummarum. Jeg har selv brugt det tidligere, og har været meget glad for det.

www.summasummarum.dk

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)