Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til domaenerobotten.dk (find domæner til affiliate)

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Christoffer Nielsen:

Ser ud til der er en fejl i linket.

Vil dog sige thumbs-up for en god side, den fungerer rigtig godt (meget bedre end den anden som der blev linket til)! Yes

Et forslag til udvidelse, kunne måske være en form for synonym-ordbog?? Altså en slags 'Andre forslag', hvor den finder lignende ord, og giver forslag til domæner? Det er helt sikkert en stor opgave, men kunne også være en rigtig nyttig funktion hvis den bliver programmeret godt ;)

Som andre har nævnt bør den også programmeres ift. ÆØÅ stadig ikke er helt velset i URL's.

Tak for feedback - fik rettet linket :-).

Ideen er god, men heller ikke helt nem at få implementeret. 

Jeg har noteret, at den skal søge domæner igennem versioner med æøå og ae, oe, aa. Så er det op til folk selv, at vælge hvad de ønsker :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 20:41

Casper Schneidereit:
Ideen er god, men heller ikke helt nem at få implementeret. 

Nej det er helt sikkert en lidt større opgave, med flere problemstillinger - men efter egen erfaring også det som er sjovest Big Smile

Blot for inspiration, kan man downloade en open-source ordbog på http://synonym.oooforum.dk. At få den til automatisk at foreslå domæner ud fra tilfældige synonymer, ville med garanti blive af alt for lav kvalitet, og et beregningsmæssigt problem. Den omfattende løsning på det, ville være et system alá Google Translate, hvor brugerne kan vurdere de foreslåede ord. Det ville dog dels være afhængigt af at folk er gode til det, og dels er det jo heller ikke sikkert at et synonym er dårligt bare fordi det ikke er relevant for den givne person...

Men jeg forestiller mig en nemmere løsning, hvor den kunne give en liste over synonymer ud fra hvert keyword, eventuelt et dynamisk felt der opdaterer mens man skriver? Det ville være en fed måde at bidrage til noget brainstorming.
Så skulle man bare kunne tilføje dem til søgeordene ved at klikke på dem Smile Det er jo faktisk også til at have med at gøre, rent programmeringsteknisk.

Håber det kunne bruges til noget :)

Mvh. Rasmus

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:24

Rasmus Christoffer Nielsen:
Blot for inspiration, kan man downloade en open-source ordbog på http://synonym.oooforum.dk.

Tak for den. Jeg har erfaring med wordlist systemer. Ideen med at lave det som inspirationsværktøj er god :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 21:47

Casper Schneidereit:
Jeg har erfaring med wordlist systemer.

Super fedt værktøj. Da wordfeud toppede gik jeg i gang med et meget lignende projekt, for desværre bagefter at opdage jeg ikke var den første som havde fået den idéWink Men man kan få nogle sjove projekter ud af det..

Held og lykke med projektet, glæder mig til at bruge det næste gang jeg skal finde på et domænenavn Smile

Mvh. Rasmus

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)