Kære Aminobrugere I forbindelse med opstart af en portal på B2B markedet er jeg i færd med overvejelser til hvordan jeg bedst muligt kontakter de små og mellemstore virksomheder indenfor alle industrier mest omkostningseffektivt med hensyn til at få deres virksomhedsprofil til at ligge på vores portal. Vores target market er hele det Europæiske marked og som sådan ligger der en del benarbejde hvis man ikke outsourcer dette. Umiddelbart har jeg overvejet følgende metoder (fattigrøvsmetoden): Insourcing: 1. Slavisk gennemgå de mest attraktive industrier land for land indenfor EU og ligge dem ind i en excell database. 2. Tage databasen slavisk og ringe op til virksomhederne kort for at få fat i indkøbschefen og hans kontaktdetaljer og introduecere produktet. 3. Sende infomaterialet ud til indkøbschefens mail. 4. Følge op på hvert lead telefonisk efter en uge Outsourcing: 1. Tage kontakt til et telemarketing bereau der er repræsenteret i hele EU 2. Lave en salgs eller leadaftale med dem baseret på Provision - hvis muligt Er der nogen der har nogle andre gode inputs til hvordan jeg kunne gribe dette an på bedst mulig vis? Er der nogen der har erfaring med om der er mulighed for at hyre telemarketingvirksomheder på provisonsbasis?` Har i kendskab til telemarketingvirksomehder som er repræsenteret i hele EU udover Teleperformance? Jeg ser frem til at høre jeres gode inputs Mvh Dets |
B2B Salg
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
jeg er telefonsælger her i dk men ved ikk om jeg kunne være til nogen hjælp ? |
Hej Dets. Den her mener jeg, du tager helt baglæns fat i. Ifølge en kendt reklame vil jeg kalde det "En ommer". At ringe folk op for at få dem til at gøre noget er det mest in-effektive, du kan gøre når vi er på Internettet. Det svarer til at gå over åen efter vand. Hvordan har du det selv med telefonsælgere, der ringer og vil have dig til at gøre noget bestemt? Irritation? Skepsis? Mistro? Andre har det på nøjagtig samme måde. Det bliver op af bakke, min ven Nææh, løsningen er at levere en Internetløsning eller et tilbud, der er så godt, at folk helt af sig selv melder sig til. Kan du ikke det, så vil det alligevel altid være op af bakke. Venlig hilsen, Christian |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)