Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brochure design

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil gerne have lavet sådan en tre-foldet brochure, der fortæller om Miraca og vores produkter.

Hvad skal det koste at få designet? Ikke trykt.

Jeg ved det er tyndt, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg forestiller mig! :-S - Men har du nogle eksempler på noget du har lavet, så send dem til mig.

Fra Vedbæk
Tilmeldt 20. Oct 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Newminded Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten.

Det lyder som en spændende opgave.

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med en trefoldet brochure. Kan du eventuelt uddybe med format og antal sider?

Leverer du selv indholdet dvs. tekst, evt. billeder, logofiler osv?

Du er meget velkommen til at tjekke min hjemmeside www.newminded.dk her finder du også et par eksempler på vores tidligere brochure/folderdesigns.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

De bedste hilsner

Mads Larsen

 

 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Informationerne tager vi lige her, og så ser jeg på din hjemmeside.

Det er sådan en, hvor du har et A4 ark foran dig. Så folder du højre kant ind, så den når 2/3 ind på papiret. Derefter folder du venstre kant indover.

Jeg har logo, kan lave teksterne, billeder har jeg. Jeg har egentlig det hele, tror jeg, men mangler lige som at få det sat sammen til noget der er pænt, OG...... Så mangler jeg måske ideer til hvad der skal være i det.

På den måde som jeg tænker den, bliver der jo egentlig 6/3 der enten kan 'spille sammen', eller virke hver for sig. - Det der disse tanker jeg ikke er så god i.

Bruchuren skal have to funktioner. Jeg vil lægge dem i alarmerne, når jeg sælger dem, for at mine kunder har noget at give væk - så det understøtter mund-til-mund. - Men de skal samtidig være designet sådan, at jeg kan lægge en stak rundt omkring.

Fra Vedbæk
Tilmeldt 20. Oct 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Newminded Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten.

Det lyder som en spædende opgave du får lige en mail fra mig i morgen formiddag.

De bedste hilsner

Mads

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Et lille tillæg.

Jeg forbeholder mig retten til ikke at benytte nogle af de tilbud der kommer, af den simple grund, at jeg stadig arbejder med ideen, og som skrevet ikke selv helt ved hvad jeg forestiller mig.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Media-now.dk - Københavns eneste socialøkonomiske grafiske bureau Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
http://www.media-now.dk/grafisk-design-koebenhavn/

Hej Carsten
Jeg har lavet et væld af den slags brochurer - M65 hedder formatet. Senest for Varmekonsulenten.dk. Se mere via linket ovenfor. Jeg tager 4500 for opgaven.
Vh Trine



Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Jeg kan levere design klar til tryk for 2160,- DKK - Du får tilsendt arbejdsfiler (.eps og .pdf)
Brochuren sættes op i Inddesign. 

Referencer kan tilsendes pr. mail.

Tilbuddet er eksl. tekstforfatning.
Interesseret i at høre nærmere, eller har spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig på 40 60 62 23 eller nils@nilspedersen.dk

Ser frem til at høre fra dig,

Venlig hilsen
Nils Pedersen 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene alle sammen.

Jeg vil kigge lidt på jeres sites. - Jeg er som sagt ikke rigtig skarp hvad jeg vil, så forvent ikke svar lige med det første.

Måske nogen kunne komme med en pris på at designe den i 'streg'format...... Forståelse: Hvordan sådan en skal bygges op, hvad det er smart at have i den, og så videre. ..... En der kan lave et tilbud på noget skitse-design, der kan sætte mine tanker i nogle baner.

For jeg er helt klar over, at det er lidt svært at få seriøse tilbud, når jeg ikke helt ved hvad jeg vil have! Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)