Siden hedder jk-udlejning.dk, men har opretten en anden løning som køre samme med mit booking system, den side hedder pt. jkudl.c.wiosoft.com har dens IP adressen.
Kan man lave sådan at når i en browser skriver www.jk-udlejning.dk, s kommer man over på jkudl.c.cwiosoft.com, med URL'en skal stadig være jk-udlejning.dk. Håber der giver mening.
Hvis jeg forstår dig ret, så vil du have at folk havner på dit bookingsytem, når de går ind på dit site www.jk-udlejning.dk
Betyder det at du ikke vil have sitet www.jk-udlejning.dk til at eksistere? Eller skal sitet være det her bookingsystem?
Det er muligt at lave en redirect til en url, men ikke en dobbelt redirect.
På dansk vil du sende folk hen til din side og så videre til dit bookingsystem og så tilbage til din side og videre til dit bookingsystem, altså vil din redirect køre i ring og dine besøgende vil ikke opleve andet en tomgang på din side.
Det vil ikke være smart. Derimod kan du henvise direkte hen på bookingsystemet med dit link, hvis det skal være din eneste kilde. Det betyder så også de ikke vil kunne komme ind på den nuværende side jk-udlejning.dk.
Håber svaret giver mening og kan bruges.
Et af Danmarks billigste mobildiskoteker - www.djlookalikes.dk
Ja det vores ven her ønsker er i alle fald som jeg fatter det, at indholdet af siden skal være den fra jkudl.c.wiosoft.com MEN - i toppen af URL skal der KUN stå www.jk-udlejning.dk Hvorfor ved vi vel ikke, for kan man ikke flytte indholdet fra den lange til den korte
Jeg svarer bare for at klargøre, at opgaven er indholdet fra den lange, men at re-direct ikke ændrer url i toppen (og jeg kan så tæt på 0 IT - så vover bare et gæt på at det er opgaven )
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER