Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sticky tråde / Guides - Aflaste ens tråde

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har noget tid undret mig over at der ikke er Sticky tråde herinde, har det været afprøvet, eller er det bare at man fra sitet synspunkt ikke ønsker dette af forskellige grunde ?

Syntes bare at det næsten er umuligt at følge med i trådene herinde, medmindre man har flere timer dagligt, og ofte er det pga de samme spørgsmål igen og igen. Eksempler på sticky/Guides:

"Sådan køber du en domæne"

"Lav en webshop - Magneto + Petrashop links/guides"

"Guides til hvad SEO er"

Et forum er selvfølgelig en platform hvor folk bla skal søge hjælp, men kunne man ikke mon bare forhindre LIDT af de utallige ens emner, der går det yderst svært at følge bare lidt med herinde ?

Flere forums benytter dette med stor succes, fx en guide tråd hvor at tråd opretteren sørger for opdateringer, nye links osv.

Er det noget Amino ikke ønsker eller ?

Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 20:02

Kan også godt ske det bare er mig, og folk er fint tilfredse som det kører Smile

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:08

Hvis du skal oprette et indlæg, så gør du det fra forsiden.

Hvis jeg skal se debatten så gør jeg det fra forsiden.

Hvis der skulle være låste tråde, så skulle de ligge i oversigten på forsiden, da jeg tror størstedelen af brugerne kommer herfra. Det vil betyde at med 50 låste tråde skulle forsiden være kæmpe lang = ikke en god idé.

Desuden så er der mange ændringer i SEO osv. så låste tråde vil ret hurtigt blive uaktuelle, det samme med diverse shopsystemer etc.

Iøvrigt har jeg intet problem med at følge med, du kan på forsiden se ulæste emner, og så gå igennem. Ellers kan du fjerne de emner af debatter du ikke ønsker at se, og på den måde gøre det endnu nemmere at følge med. Personligt har jeg slået et par emner fra, så slipper jeg for de tråde i oversigten.

Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 20:15

Alene med 5 Sticky tråde vil man kunne dække et kæmpe område af de ting der bliver sprugt om herinde, selvfølgelig skal der ikke være 50 stk.

Og bare fordi en tråd er Sticky, har det intet at gøre med at en er låst, så kan kan ikke se problemet med at den skulle blive uaktuel. Folk vil kunne skrive i den hvis det tillades, og den kan opdateres efter lyst.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:21

Så vil de fem tråde blive meget blandet, hvordan vil du lave fem tråde ud af 51 (Ja de er talt) emner på Amino?

Anyways jeg kan ikke se behovet, faktisk synes jeg det er rart at amino netop ikke har de sticky tråde. Hvis der er emner du ikke interessere dig for, så kan du fjerne dem fra din oversigt. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)