Kunne ikke helt finde den rigtige kategori at smide indlægget ind under, så det blev her.
Mit spørgsmål er egentlig ganske simpelt; Hvordan udnytter I jeres multifunktionsprintere i jeres virksomheder? Bruger I dem udelukkende til kopi og print eller indgår de som centralt led i jeres forretningsmekanismer, til både bogføring og markedsføringsmateriale?
Hilsen Jesper
Jeg bruger min MFP til:
Jeg bruger den ikke hver dag (40%)
Jeg bruger den udelukkende til at printe eller kopiere sort/hvid (20%)
Jeg bruger dens mange funktioner til at arkivere og holde styr på bilag i computeren (40%)
jeg bruger den til at printe brochurer og hæfter (0%)
Selvfølgelig må du spørge, det er jo nærmest den hemmelige mission:-)
Jeg arbejder med disse maskiner og det er spændende for mig at vide, hvordan virksomheder og i særdeleshed mindre og mellemstore virksomheder gør brug af maskinerne i det daglige.