Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på on-page seo

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at få lavet noget seo på min hjemmeside. Min side er www.as-polering.dk . I er velkommen til og tage et kig på den. Og så komme med et tilbud. Søger en som er åben omkring sit arbejde. Som kan fortælle mig hvad han vil lave på siden og hvad vedkomnes pris er.

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 18:38

er her slet ikke nogen som vil give et tilbud på at lave seo på min side

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 20:29

Hej Søren,

Jeg er ikke SEO mand og vil aldrig blive det, da der er for meget pilleri i det efter min egen smag :) Men det betyder ikke, at jeg ikke selv laver on page SEO på mine egne WordPress sider (www.mainmedia.dk og www.navneleg.dk). Jeg benytter et plugin til seo delen på mine WordPress sider, som jeg varmt kan anbefale dig at kaste dig over også. Det hedder Yoast SEO plugin og kan findes i søgning bag i WP admin eller via Google. Henter du og installerer det, er du 20 % på vej til at få lavet noget fornuftigt på dine sider. Via det plugin kan du optimere alt fra titles og keywords til alt tags på billeder osv. osv. Det bedste er, at det er ret nemt at gå til. 

Jeg kunne sagtens hente og installere det og lave de helt grundlæggende SEO greb on page, men skal vi ud i det helt forkromede løsninger med løfter om 1. plads på Google SERP osv., så skal du ud i helt andre løsninger... og priser :)

Håber, det kunne hjælpe dig en smule.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 20:44

Hej Søren,

Kan du ikke sende mig en mail på
Info@md-solutions.dk så kan jeg helt sikkert hjælpe dig videre.

Mvh Michal Johansen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)