Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af tøj i udlandet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg er nået så langt i min process, at jeg stort set kun mangler en stabil/billig fabrik til produktion af mit tøj.

Vi snakker om caps, tshirts og skjorter. Nogen som kan anbefale en fabrik ? 

Eller har forslag til hvordan denne proces bliver udført bedst muligt? 

vh Allan

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:12

Hej Allan,

Søg herinde på fx tøjproducent, opstart af tøjmærke, produktion af tøj i udlandet osv osv.. Så kan du helt sikkert finde nogen, som har kontakter til virksomheder i udlandet der kan hjælpe dig.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 38
Fra  BRICpro Skrevet kl. 17:40

www.bricpro.com kan du enkelt finde frem til den fabrik du søger i Kina. Vi har høj fokus på fabrikkernes produktionsforhold og arbejdsvilkår, og tilbyder et detaljeret indblik i fabrikkernes produktionsmuligheder. Du kan enten selv komme i kontakt med fabrikkerne gennem www.bricpro.com eller sende mig en e-mail på mads@bricpro.com, så skal jeg nok hjælpe dig med at finde den ideelle fabrik.

Mads Bisgaard Christensen / mads@bricpro.com / www.bricpro.com

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:07

Hej Allan,

Vi har et bredt netværk af troværdige fabrikker vi kan stå inde for!
Vi har gennem lang tid hjulpet danske iværksættere til at finde fabrikker og få udviklet deres projekter på sikker vis i Kina.
Der er ekstremt mange forhold man skal være opmærksom på og traditioner der kan få ens relationer til at blive bedre med fabrikken, vi sørger for sundt samarbejde med fabrik og sikker produktion med minimeret fejlrisiko, perfekt for iværksættere der ikke har råd til at der bliver begået fejl!

Jeg har skrevet en mere uddybende PM til dig.

Skulle du være interesseret i at høre mere kan du skrive/ringe på:
Philip.femo@gmail.com
60149416 

Mvh
Philip 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:50

Amj888:
Eller har forslag til hvordan denne proces bliver udført bedst muligt? 

Hej Allan

Jeg vil ikke konkurrere med andre her, de har skrevet til dig.
Du må læse vores artikle om Tekstil produktion i Tyrkiet.

Kontakt os endelig, hvis du har andre spørgsmål eller blot vil have et mere uddybende svar.

Med venlig hilsen

Krisztian  

Fra København
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 07:54

Hej,

Vi befinder mig i Kina og er i gang med at producere for flere design virksomheder. Vi producerer og også i Bulgarien og har en super aftale med American Apparel.

Vi har vores eget cap (snapback) design som du kan se på http://www.facebook.com/MIGcopenhagen, disse bliver produceret i Taiwan.

Send gerne en mail med lidt detaljer om mængden du skal bruge af hvert design, billeder og andet info du har så vi kan give dig et godt tilbud.

Mvh

MIG COPENHAGEN

sales@MIGcopenhagen.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)