Søg herinde på fx tøjproducent, opstart af tøjmærke, produktion af tøj i udlandet osv osv.. Så kan du helt sikkert finde nogen, som har kontakter til virksomheder i udlandet der kan hjælpe dig.
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
På www.bricpro.com kan du enkelt finde frem til den fabrik du søger i Kina. Vi har høj fokus på fabrikkernes produktionsforhold og arbejdsvilkår, og tilbyder et detaljeret indblik i fabrikkernes produktionsmuligheder. Du kan enten selv komme i kontakt med fabrikkerne gennem www.bricpro.com eller sende mig en e-mail på mads@bricpro.com, så skal jeg nok hjælpe dig med at finde den ideelle fabrik.
Vi har et bredt netværk af troværdige fabrikker vi kan stå inde for! Vi har gennem lang tid hjulpet danske iværksættere til at finde fabrikker og få udviklet deres projekter på sikker vis i Kina. Der er ekstremt mange forhold man skal være opmærksom på og traditioner der kan få ens relationer til at blive bedre med fabrikken, vi sørger for sundt samarbejde med fabrik og sikker produktion med minimeret fejlrisiko, perfekt for iværksættere der ikke har råd til at der bliver begået fejl!
Jeg har skrevet en mere uddybende PM til dig.
Skulle du være interesseret i at høre mere kan du skrive/ringe på: Philip.femo@gmail.com 60149416
Vi befinder mig i Kina og er i gang med at producere for flere design virksomheder. Vi producerer og også i Bulgarien og har en super aftale med American Apparel.