Jeg ville se om jeg kunne finde ud af hvad affiliate er - jeg læser jo så meget om det herinde. Jeg kører for sjov, og fordi det er enkelt ikke at skulle gentage en masse svar, en http://johnhannover.blogspot.dk/ For at finde ud af hvad affiliate er og hvordan det virker, prøvede jeg for sjov at tilmelde det til affiliate, men det fik jeg svar om, at det ikke var godkendt. Jeg kan så erkende, at selv hvis det var blevet godkendt, tror jeg ikke jeg ville vide hvor jeg skulle anbringe den der kildekode jeg kan læse mig til, man modtager. Jeg ved heller ikke om jeg vil ha affiliate på, men det det var sjov at se hvad det var. Jeg har også et domæne - i mini webhotel - på http://johnhannover.com/ som ikke bruges til andet pt. I blogspot kan jeg se, at jeg kan at jeg kan tilføje dette så blogspot omdirigerer til det, men det er jo ikke en løsning som jeg lige ser det, for jeg har netop valgt blogspot fordi jeg ikke skal sætte mig ind noget andet, end at skrive et par indlæg. Der er som trafik nok. Er det en tosset ide at lege med i forbindelse med blogspot - og hvis ikke, hvad er der så galt når den ikke godkendes? Var det en fordel at kombinere den med johnhannover.com adressen i stedet og ville jeg så stadigt bare kunne lave mine indlæg i blogspot? Jeg kan sikkert bare ændre adgangskode midlertidigt hvis jeg vidste hvordan - tror vel det er min google+ adgangskode der bruge - men ved det ikke en gang vh john |
Det er svært at svare på hvorfor de har afvist dig, og typisk får man heller ingen grund. Men det lyder ikke som Partnerads, da man der søger hvert enkelt kampagne (De fleste er åbne)
Jeg vil klart anbefale dig at ligge dit indhold over på dit eget domæne, det giver dig flere muligheder og større frihed. Også af hensyn til senere, hvis du får mange besøgende, og gode rankings i google, og du senere ønsker at flytte, så mister du nemlig rigtig meget.
Du kan f.eks. få Wordpress på johnhannover.com og så benytte det til dine blogindlæg, og hvis det sættes ordenligt op så tror jeg godt at f.eks. Partnerads.dk vil have dig som partner da de f.eks. har affiliate kampagner for regnskabs systemer, valuta handel, og diverse kontorartikler.
Du skal være velkommen til at sende en privat besked, hvis du vil have hjælp til at sætte wordpress op.