Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

samarbejde om fysisk produkt

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, ligesom mange andre drømmer jeg om at starte eget firma, men de fleste herinde prøver lykken indenfor internettets rammer - jeg føler min styrke ligger uden for internettet, men desværre er der ikke mange at sparre med herinde om start af firma med fysiske produkter da de fleste gerne vil være den nye zuckerberg eller thorborg inkl. mig selv selvfølgelig - men fordi min force ligger indenfor den fysiske del med jern og metal som omdrejningspunkt søger jeg personer til sparring og evt. firma opstart på sigt med vores gode ide :)

Min force er min forståelse for jern og metal, mekanik og elektronik gennem mine uddannelser som rustfast klejnsmed og flymekaniker - jeg starter på maskiningeniør på DTU i september og fokuserer allerede nu på at starte egen virksomhed da det er min drøm - håber der er nogle der savner ligeledes sparring og vil være villige til at sparre på noget andet end webshop og SEO, da det trods alt er et iværksætter forum :)

evt. kunne man forestille sig at folk skrev sig ind i tråden og man kunne derefter finde en potentiel partner - men har prøvet lignende før på Amino og tror desværre ikke på at der findes de folk herinde med kompetencer til udvikling af nye produkter og ideer uden at det bliver webshop eller internet business relateret - men det er noget som Amino virkelig mangler og som måske ikke nogen sinde bliver det rigtige sted!

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

dbot.dk:
men har prøvet lignende før på Amino og tror desværre ikke på at der findes de folk herinde med kompetencer til udvikling af nye produkter og ideer uden at det bliver webshop eller internet business relateret - men det er noget som Amino virkelig mangler og som måske ikke nogen sinde bliver det rigtige sted!

dbot.dk:
Min force er min forståelse for jern og metal, mekanik og elektronik gennem mine uddannelser som rustfast klejnsmed og flymekaniker - jeg starter på maskiningeniør på DTU

Der findes folk herinde som driver offline forretning ;-) 

Men du har ret i at det drukner i blandt alt det omkring online-stuff, og at "din type" måske ikke er dem der er flest af herinde. Har du eventuelt undersøgt om der findes netværk indenfor din branche, hvor du kan få den rette sparring? 

Personligt så jeg også gerne at Amino fik flere offline-iværksættere herind, men jeg tvivler på det, så længe at der ikke gøres noget for det. Jeg tror at mange finder amino ved at google spørgsmål, men smutter igen efter svaret, fordi resten af Amino udstråler webshop, onlineforretning osv.

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor kommer du fra i landet?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:

Hvor kommer du fra i landet?

hej, jeg er fra Trekroner ved Roskilde :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:
Har du eventuelt undersøgt om der findes netværk indenfor din branche, hvor du kan få den rette sparring? 

synes jeg har været forbi mange sider, men der er ikke den samme sparring på offline emner :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er noget sparring i denne eller æste uge i korsør - der er du mere end velkommen. 

Kan sagtens give dig besked hvis det har interesse. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:

Der er noget sparring i denne eller æste uge i korsør - der er du mere end velkommen. 

Kan sagtens give dig besked hvis det har interesse. 

tak for tip :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Dit indlæg fangede hurtigt min interesse og jeg har nogenlunde samme opfattelse som du. Jeg har tidligere manglet hjælp til fremstilling af diverse fysiske dele, her taler vi bearbejdning af aluminium og mdf plader. Men det er desværre noget sværere at finde hjælp til dette end til SEO, grafisk arbejde, webshop løsninger etc.

Mine egne stærke sider er helt klart produktudvikling og produktdesign da jeg har arbejdet med 3D CAD programmet SolidWorks i snart 6 år.
Jeg har udviklet mange realistiske prototyper i programmet. Heriblandt et butikslokale, flere armbåndure og en 3-akset CNC fræser. Jeg har adgang til en 3D printer. Men det er desværre svært for mig at få prototyper fremstillet i andre materialer end plastic.

Jeg afslutter min uddannelse på Roskilde Tekniske Gymnasium her til sommer, den har givet mig rigtig stor forståelse for matematiske og fysiske forhold, samt en god forståelse for materiale valg og fremstilling. Efter mine eksamener er min drøm at starte som selvstændig, med egen produktion af fysiske produkter. Jeg har primært tænkt mig at benytte 3D print og CNC fræsning som fremstillings metoder.

Jeg er sikker på at min viden og kvalifikationer kan hjælpe dig på vej - og helt sikkert også omvendt. :)

Mvh
Christoffer 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer, det lyder rigtig godt :)

Du er tæt på og har stor erfaring i design i solidworks som jeg snart skal igang med på DTU - glæder mig da det er et fedt program! svigerfar bruger det også på sin arbejdsplads :)

Jeg har arbejdet i både træ, aluminium, rustfast stål, titanium og plexiglas - har lavet alt fra pokerborde over postkasser til struktur på både fastvingede og rotary wing flyvmemaskiner og har en god forståelse for at bruge hænderne - sammen kunne vi sikkert være et godt match, dog har jeg ikke noget værksted nu, da jeg studerer - men lad os da snakke lidt mere sammen på mail :)

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også erfaring fra jern og metal, som uddannet karrosserismed.
Jeg har indimellem haft ideer til små ting man kunne producere, som ville kunne hjælpe pladesmede over hele landet. Da jeg så blev uddannet web-integrator fik jeg fokus på et online marked i stedet for, men derfor kan jeg da stadig få gode ideer til fysiske offline produkter. Jeg ved bare ikke hvordan jeg får dem produceret.

Venlig hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)