Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gennemgang af Android?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg er ved at lave Android-Walkthrough hvor jeg vil lave android relaterede stuff. Har lige ledes Apple-Walkthrough.com men som jeg dog vil vente med da jeg ikke ejer et eneste Apple produkt :P

Men altså det jeg vil have er en affilieate store, reviews, tips & Tricks, Help & How To, Forum osv.

Selvfølelig også gennemgang af de enkelte produkter, og dertil vil jeg gerne have DIN hjælp, til hvad du gerne vil vide eller have en gennemgang af hvis du manglede hjælp eller oplysninger til dit android produkt.

Håber I vil smide en r** fuld gode forslag af sted til mig, og jeg vil tage hver og et til mig! :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:34

Kan du ikke lave en test af denne, jeg overvejer lidt at købe en Big Smile Måske du kan få butikken til at sponsorere et eksemplar.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj Thomasen:

Kan du ikke lave en test af denne, jeg overvejer lidt at købe en Big Smile Måske du kan få butikken til at sponsorere et eksemplar.

Jeg tester den i øjeblikket, og det er noget skrammel:

Jeg oplever at den er langsom, ustabil, ikke skalerer billedet ordentligt (det er noget Android tablet de forsøger at få til at passe til TV skærm), og jeg er slet ikke med på hvor de har 1080p HD opløsning fra. Det har jeg i hvert fald til gode at se. Alt i alt en kedelig oplevelse. Og på nogle TV slukker den helt umotiveret, og har svært ved at komme i gang igen.

Det kan selvfølgelig være en mandagsmodel jeg har, så jeg har købt en mere (magen til) som jeg tester i næste uge. Jeg synes konceptet er sindssygt smart, så jeg håber at den næste er bedre.

Under alle omstændigheder er der flere af den type produkter på vej, så mon ikke der kommer til at ske lidt forbedringer?. De håber jeg, da jeg tror det kan blive et stort salgshit. Vi vil bare ikke selv sælge det, hvis det er noget skrammel :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)