Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO på blogspot ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg ved nok godt i ikke lige er målgruppen på min nye blog, men ikke desto mindre må i gerne komme med gode råd til hvordan jeg kan søgeoptimere min nye blog:

http://thehorseridersblog.blogspot.dk/

Jeg er meget ny i faget og ved kun ganske få ting, så alt input er brugbart.

Mange tak for hjælpen

Venligst

Nicoline

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 16:20

Hej Nicoline 

Det første du skal gøre er at få nogle links til bloggen (måske nogle af disse sider kunne være interessante at få links fra)

Det næste du skal gøre er at få oprettet en G+ side og en facebook side, og måske en youtube kanal. (bare husk at aktiviteten er enormt vigtig her)

Du skulle måske også sørge for at folk kommenterer på din blog fordi det er noget Google kan lide.

Du kunne msåke også tilføje nogle artikler her: http://cloudlife.dk/oversigt-danske-artikeldatabaser/ (altså ikke direkte på siden men på nogle af de sider de linker til)

det var så lige mine 5 cent 

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 16:32

Hej Nicoline,

Først og fremmest vil jeg lige nævne, at det nok ikke er det nemmeste at søgeoptimere en blogspot-side. Hvis du bare er lidt seriøs med dit projekt, så vil jeg anbefale dig at få en wordpress-blog med eget personligt domæne. Du kan få et webhotel og domæne for få hundrede kroner om året. 

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 17. Feb 13
Skrevet kl. 19:32
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:01

NicolineAM:
Mange tak for dit svar og råd angående en ny hjemmeside. Jeg har valgt at følge dit råd og her er resultate

Jeg kan se at du har kopieret dine gamle indlæg over på den nye side. Dette skaber dublicate content, som Google bestemt ikke er glad for. Så mit SEO bud til dig er, at fjerne de indlæg med det samme. Ellers kan du risikere Google straffer dig, ved ikke at ranke de indlæg særlig godt, fordi de oprindeligt stammer fra et andet domæne.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 17. Feb 13
Skrevet kl. 20:08

Hej Jonas,

Mange tak for det - har nu slettet de gamle indlæg på mit gamle domænenavn.

Venligst

Nicoline

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:45
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)