Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons på mit site..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Nogen som lige ville komme med RIS og ROS på mit kommende site?
Tjek bricksite.com/teleservice

TAK

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 01:02

Alt for mange mørket farver, desværre.

Jeg kan knap nok læs teksten, men jeg synes din navigationsbar er rimelig fed. Ved ikke hvorfor!

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 01:14

Som før nævnt så er farvesammensætningen meget uheldig. Der er for mange mørke farver.

Jeg synes generelt siden ser ret uprofessionel ud. Den opnår ikke rigtig den der elegance som den umiddelbart sigter efter, og så er valget af skrifttyper heller ikke særlig godt synes jeg. Siden ligner groft sagt noget der kan laves i paint på en halv time.

Mvh.

Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 02:19

Noget af teksten kan næsten ikke læses da du bruger sort skrift til sort baggrund.

Brug også nogle billeder. Et billede siger mere end 100 ord og skaber også liv på siden.

Og sidste punkt må være, at du skal overveje et webhotel med eget domæne. Det virker meget mere professionelt.

Fra København NV
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 02:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

For at være ganske ærlig, ser det møghamrende uprofessionelt ud. Jeg tror ikke det vil være andet end dårlig reklame for din virksomhed :)

Synes hellere du skulle få en studerende til at sætte en wordpress side op for dig. Det behøver ikke koste mere end et par tusinde kroner. De penge vil være rigtig godt givet ud, fremfor et halvhjertet forsøg på at lave det selv (:

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)