Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Innovativ app - ideer til koncept?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

På mit studie på Aarhus Universitet skal mit team komme op med en koncept ide omkring en App til butik. 

Hvis du havde muligheden for at lave en App til en virksomhed du selv bestemmer det kunne fx være Fona du tog udgangspunkt i.Hvad skal denne App så kunne?

Du skal ikke lade dig begrænse af om det er muligt og ingen ide er dårlig. "If you can Dream it you can do it". Det kunne fx være at den skal kunne fortælle lager status, fortælle hvilke medarbejdere der er på job, læse kundes tanker og fortælle hvilken iPad der er den rette.

Glæder mig til at læse Jeres forslag til den perfekte App til Fona eller en anden virksomhed :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 17:41

Er det ikke jer som skal komme op med konceptet? Men det er selvfølgelig lettere at lade andre gøre det for en..

Synes det ville være en rigtig god ide, at kunne gå ind i et supermarked eller stormagasin, kunne skrive en bestemt vare ind og så kunne denne app fortælle mig, hvor jeg præcist kunne finde det - ikke blot hvilken butik, men helt præcist inde i butikken!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 15. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:44

Tak for dit svar KennM, Jo det er os der skal komme op med nogle ideer. Vi har generet en del ideer, men der er helt sikkert nogle ideer som din rigtige god ide, tak for den, som vi ikke har tænkt over - kunne være rigtig anvendeligt ja :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)