Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Agent til salg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi er en relativ nystartet virksomhed som har solgt vores produkter til blandt andet Dansk Supermarked og Aldi I Danmark samt forskellige webshops.

Vores hovedprodukt er twoB Sweat Pads (www.twob.dk). I denne forbindelse leder vi efter nogle salgsagenter med gode relationer til forskellige supermarkeder, personlig pleje kæder (a la Matas), webshops, mm.  - både I Danmark og udlandet. Salgsagenten skal hjælpe med at få vores produkt, twoB Sweat Pads, ind i disse kæder/forretninger/shops.

Er der et websted hvor vi kan finde salgsagenter som kan hjælpe med dette? Vi er villige til at tilbyde meget attraktive bonuser.

Med Venlig Hilsen

Beway Bakir,

22 61 62 53

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 11:32
Interessant produkt...har aldrig set det før i DK.

Er i kun ude efter ren provision sælgere, eller er i indstillet på at betale en fast hyre ?
Tilmeldt 14. Dec 11
Skrevet kl. 12:50

Hej Torben

Mange tak :)

Vi vil gerne have været i stand til at kunne tilbyde et fast løn også, men desværre rækker vores nuværende økonomi ikke til det. Det er netop grunden til at vi gerne vil have en salgsagent som kan skaffe os en kontrakt. Derefter er vi villige til at give en meget attraktiv bonus som jeg tør gætte på bliver omkring 30000-40000 i tilfælde af et salg på omkring 13000 pakker og ved salg af 20 000 pakker bliver det omkring 40 000 - 50 000. Og jo større en ordre, desto større bonus.

Ved mindre ordre, kan vi naturligvis også tilbyde bonus afhængig af mængden.

Vi har solgt sådanne mængder til supermarkeder før, så det er absolut ikke et for højt tal.

Jeg håber at ovenstående giver et nogenlunde billede af hvordan bonussen kan se ud.  

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 14:16

Tak for hurtigt svar.

Vi arbejder desværre ikke på ren provision, men hvis du senerehen får brug for professionel salgshåndtering er du velkommen til at se nærmere på www.oxeogco.dk eller at maile til ts@oxeogco.dk.

Good luck med projektet !

Torben

Tilmeldt 14. Dec 11
Skrevet kl. 16:17

Det er også helt forståligt.

jeg kan faktisk se at jeg allerede har sendt en mail over jeres hjemmeside.

men hvis vi får brug for jer senere hen, så vil vi ihvertfald kontake jer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)