Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange store udenlandske hjemmesider blandt de 10 første på Google - no go?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis der er mange forholdsvis store hjemmesider blandt de 10 første søgeresultaterGoogle, er det så meget svært at komme op blandt de 10 første?

Jeg tænker bare, at når nu min side er dansk, om den så godt kan komme op blandt de 10 første når det er den danske version af Google vi snakker om.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:36

Ja, det er en stor fordel med Dansk content. Du kan ikke "bare" hoppe ind på en 1 plads, men jeg har oplevet at få f.eks en 5 plads med et 3 måneder gammelt site, på søgeord med kun .com konkurrence.
Men den slags "huller" er der ikke mange af.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 16:48

Hvad mener du når du siger, at det er en stor fordel med dansk content?

En fordel hvis der er mange danske sider blandt de 10 første, for at det kan lade sig gøre at komme op blandt de 10 første?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:02

Hvis der kun er .com sites, er der ingen konkurrence fra andre Danske sider og du vil ofte opleve, at det ikke kræver voldsomt meget at blande dig i top 10 på google.

Din fordel, er at dit site er Danske og skrevet på Dansk.

Jeg ser mange søgeord, hvor der er voldsom konkurrence fra .com og .uk sites, men alligevel ligger der lige et enkelt Dansk site uden ret mange backlinks og med en forholdsvist spinkel tekst - ganske enkelt fordi det er Dansk.

Fordi der ikke er andet fra Dk at vise, ja så bliver det bedste fra DK vist -også selv om det egentlig ikke er fantastisk.

Samme ulempe vil du så derimod også opleve, hvis du forsøger at ranke et .dk højt med Engelsk tekst i Google.com.
(medmindre du sætter lang=en-usa, det er dog nærmest umuligt alligevel)

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)