Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domænenavn bruges ikke.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 346
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Blvier sgu bare frusteret, et nr. 1 domænenavn, bruger ikke brugt, men med salg for øje. Havde jeg 75.000 var det pengene værd for mig.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 11:18

Kimse:
er der andre muligheder?

ja e-mail f.eks :-)

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 11:23

Søren.Pedersen:

Kimse:
er der andre muligheder?

ja e-mail f.eks :-)

Ja ja, alt er jo muligt. Svært er det ikke at dække over "ikke i brug".

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:26
Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 11:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kimse:

Teoretisk ja, det kan bruges til intern brug elelr er der andre muligheder?

Det vil dog svare til at du arbejder i it-branchen og bruger en top-domæne som feks. flyrejser.dk, hvilket ikek giver den store mening (som du så iøvrigt også gerne vil sælge for 75.000, samtidigt med at du har en række andre top domæne-navne du gerne sælger..)

Eller e-mail, eller andre services end HTTP. 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 11:37

Kimse:

Blvier sgu bare frusteret, et nr. 1 domænenavn, bruger ikke brugt, men med salg for øje. Havde jeg 75.000 var det pengene værd for mig.

Der findes næppe særligt mange inaktive .dk-domæner, der er 75.000 kr. værd. I min verden er det spild af tid og penge at bruge ressourcer på en sådan klagesag.

Find et andet domænenavn og få så sat gang i projektet. I sidste ende er det alligevel meget sjældent domænenavnet, der afgør, hvorvidt et projekt bliver en succes.

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 11:41

Alexander: Jeg er enig. Domænet er ikke det top vigtigste - deer er hårdt arbejde, vilje og evner :)
MEN.. derfor er jeg sgu frusteret alligevel.. ser at han har 121 domæner. Sikke mange mail han må sende ;)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 11:50

Alexander Langhede Andersen:
penge at bruge ressourcer på en sådan klagesag.

og medmindre en klager kan bevise at han/hun/firmaet har mere ret til navnet end den nuværende ejer er det spild af tid...

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 11:50

Kimse:

Alexander: Jeg er enig. Domænet er ikke det top vigtigste - deer er hårdt arbejde, vilje og evner :)
MEN.. derfor er jeg sgu frusteret alligevel.. ser at han har 121 domæner. Sikke mange mail han må sende ;)

Forstår jeg da godt, men hvordan vil du i en klagesag argumentere for, at du har mere ret til domænet end den nuværende ejer? Har du en registreret virksomhed med det pågældende navn eller har du andre relaterede domænenavne, som er købt før, at han købe .dk? At han har en masse andre domænenavne liggende er jo som sådan ikke noget argument for, at du bør have domænet.

Jeg tror, at det bliver en meget svær sag og i stedet for at bruge 6-8 måneder på det, så ville jeg langt hellere bare finde et andet navn. Som du også selv siger, så er domænet altså ikke så afgørende igen i sidste ende.

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 17:24

Tak for jeres respons :)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)