Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento shop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har planer om at lave mig en shop i Magento.

Men har følgende tanker:

Hvis man starter op hos dig med en Magentoløsning lagt op - skal man så fra starten have valgt et bestemt theme?

Hvad er der på en "blank" magentoshop?

Jeg har rodet lidt med Wordpress tidligere, og her var en masse forskellige muligheder fra kontrolpanelet, som gjorde at det virkede meget let at komme igang med (Men ikke helt som shop).

Kan man flytte sin shop fra en hosting til en anden?

Jeg må sige at jeg nok Ikke kan kode shoppen, men er der moduler man kan "trække og slippe" rundt på siden?

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:29

Hvis man starter op hos dig med en Magentoløsning lagt op - skal man så fra starten have valgt et bestemt theme?
 - der er et teme med og du kan nemt downloade og installere flere.

Hvad er der på en "blank" magentoshop?
- en tom shop er en fuldt ud funktionel shop, der er bare ingen varer på "hylderne" 

Jeg har rodet lidt med Wordpress tidligere, og her var en masse forskellige muligheder fra kontrolpanelet, som gjorde at det virkede meget let at komme igang med 
- Magento har en meget brugervenlig backend

Kan man flytte sin shop fra en hosting til en anden?
- yes, det er bare at eksportere database og rykke filerne over til din nye host.

Jeg må sige at jeg nok Ikke kan kode shoppen, men er der moduler man kan "trække og slippe" rundt på siden?
 - ikke helt, men tæt på 

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 08:09

Tak for svar.

Findes der gode gratis themes? Eller er det klogeste at betale for du færdigt (der virker) fra starten?

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 08:33

Jesper Hansen (pmate.dk):
Findes der gode gratis themes? Eller er det klogeste at betale for du færdigt (der virker) fra starten?

Vil du betale lidt mere ved start. - Eller vil du betale meget mere over tid ?

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 09:04

Der er nogle ting som du kan gøre

1.

Prøv en demo version fra Magentohotel.dk/Powerhosting.dk. Her kan du prøve det i 3 måneder og se om det er noget for dig.

2.

Hvis du bruger Firefox , kan du hente nogle plug-ins, som kan gøre det nemmere for dig at "lærer" koder. Du kan nemlig finde og ændre diverse ting på din shop direkte fra browseren. De hedder: Firebug og web developer. Firebug kan man også få til Google crome. Disse ting 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)